رستوران و کافی شاپ سالود کیش یکی از بهترین انتخاب ها در بین دیگر رستوران های جزیره کیش برای آن کسانی است که می خواهند مکانی شیک و آرام را برای قرارهای شخصی خود انتخاب نمایند. رستوران ذکر شده فوق العاده شیک و مدرن بوده و دارای فضای داخلی و خارجی با بهترین دیزاین و دکوراسیون است.

مطالبی کامل درباره رستوران ها و کافی شاپ های کیش

رستوران و کافی شاپ سالود کیش نه تنها برای صرف غذا، بلکه برای گرفتن میهمانی ها و میل نمودن نوشیدنی فوق العاده عالی می باشد. این رستوران کافه به دلیل کیفیت بالای خدمات خود توانسته محبوب ترین نزد گردشگران تور کیش باشد و نظر بسیاری از آن ها را به خود جلب کند. در واقع صرف غذا در این رستوران به نوعی یکی از تفریحات کیش محسوب می شود که برای شکم پرسالن جذابیت بالایی خواهد داشت. با کیشلندیار در ادامه مطلب همراه شوید.

منوی رستوران و کافی شاپ سالود کیش چیست؟

در منوی رستوران کافی شاپ سالود کیش علاوه بر غذاای ایرانی، غذاهای فرنگی و نوشیدنی ای سرد و گرم نیز سرو می گردد. در این مکان موسیقی به صورت زنده پخش می شود که سبب لذت بیشتر در هنگام میل غذا خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به این رستوران در کنار عزیزان خود خاطراتی دلشنین را به ثبت برسانید. 

در منوی کافه ای رستوران سالود کیش انواع نوشیدنی های سرد و گرم مانند موکا، قهوه های اسپرسو، ترک، فرانسه و ... و انواع نوشیدنی های خنک مانند آبمیوه های طبیعی، موهیتو و ... نیز ارائه می شود. دسر ها و نوشیدنی های خوشمزه نیز در قسمتی از منوی رستوران قرار گرفته اند.

با یک کلیک رستوران امیر کیش را بیشتر بشناسید

آیا رستوران کافی شاپ سالود کیش تراس دارد؟

در رستوران و کافه سالود کیش  یک تراس وجود دارد که سبب می شود چشم اندازی از دریای خلیج فارس را مشاهده نمایید. علاوه بر تراس، فضای خارجی رستوران نیز با میز های راحتی چیده شده تا میهمانان بتوانند در هنگام شب، لذت وافری از فضا و نوشیدنی ببرند.

رفتار حرفه ای و مناسب پرسنل این رستوران و سرویس دهی عالی آن از ویژگی های مهم آن به شمار می رود که موجب جلب گردشگر به این رستوران خوب کیش شده است. این رستوران همجوار دریا بوده و اسکله تفریحی نیز در دسترس می باشد. زا این رو شما در هنگام ورود به این رستوران و صرف غذای مورد علاقه خود، چشم اندازی زیبا را مشاهده خواهید کرد.

منابع :