فست فود بندرگاه کیش نامی آشنا برای گردشگرانی است که با کشتی های تفریحی در دریای خلیج فارس سفر می کنند. این رستوران به فست فود پایانه کیش نیز مشهور بوده که به دلیل موقعیت مکانی آن، چنین نامی را به خود اختصاص داده است.

فست فود بندرگاه کیش در ترمینال کشتیرانی جزیره کیش قرار گرفته که بیشتر مشتریان این فست فود، ناخداها و ملوان های کشتی های باربری و اعضای گمرک هستند. یکی از محاسن مهم این رستوران 24 ساعته بودن آن می باشد که در هر زمانی غذا سرو می کند.

آیا فست فود بندرگاه کیش رستورانی گران محسوب می شود؟

فست فود بندرگاه جزیره کیش یا همان پایانه کیش یک رستوران بسیار ارزان به شمار می رود که ساندویچ ها، پیتزاها و برگرهای مختلفی را ارائه می دهد که ظرفیت این فست فود تنها 16 نفر می باشد. از دیگر ویژگی های این رستوران ممنوع بودن سیگار کشیدن می باشد.

اگر شما هم در سفر به جزیره کیش بلیط یکی از کشتی های تفریحی کیش را رزرو کرده اید توصیه می کنیم حتماًبعد از ساعتی گشت و گذار در دریای نیلگون خلیج فارس حتماً سری هم به این رستوران بزنید و از غذاهای با کیفیت و ارزان آن نوش جان نمایید.

آیا فست فود پایانه کیش غذاهای سالمی دارد؟

فست فود بندرگاه کیش تحت نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند و غذاهای آن با تازه ترین مواد تهیه می شود. اما همانطور که می دانید غذاهای فست فودی از نظر پزشکی زیاد سالم نبوده و نمی توان آن ها را غذایی سالم دانست.

اما لذت خوردن پیتزا در کنار دریای خلیج فارس می تواند فوق العاده لذت بخش باشد، پس امتحان کردن یک پیتزا یا مرغ سوخاری در این فست فود نمی تواند مضر باشد پس زیاد سخت گیری نکنید. بعد از تفریحات آبی نیز می توانید به این رستوران مراجعه کرده و دلی از عذا در بی

منابع :