هتل آرامیس پلاس کیش به عنوان تازه ساز ترین هتل پنج ستاره در جزیره مرجانی کیش به شمار می رود که با توجه به همین موضوع انتظار گردشگران از این هتل کیش بسیار بالا است. مدیریت این هتل سعی دارد تا با ایجاد اتاق های متنوع در همین ابتدای احداث، گردشگران را به سمت هتل جذب کند. 

اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش یک استراحت ایده آل و بی نظیر را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. تمامی واحد های اقامتی در اتاق های این هتل با توجه به نوساز بودن آن فضایی شیک و دلنشین را دارا می باشند که حس خوشایند را در گردشگران تور کیش القا خواهند کرد. 

رزرو هتل آرامیس پالاس به کمترین قیمت با یک کلیک

اتاق هایی با دیزاین شیک و مدرن در اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش

برای طراحی دیزاین اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش از طراحان حرفه ای کمک گرفته شده است تا تمامی سلیقه های مهمانان را بر طرف کند. از این رو جای هیچگونه نگرانی برای شما و عزیزانتان وجود ندارد، زیرا می توانید با هر تعداد نفرات و یا هر سلیقه ای که دارید، واحد اقامتی مد نظر خود را رزرو کنید.

مقاله مرتبط: رستوران هتل آرامیس پلاس کیش

اتاق های هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش حدود 171 باب می باشند که در 9 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. نورپردازی عالی به همراه چیدمان مناسب فضای زیبا و مدرن این اتاق ها را دو چندان می کند. با اقامت در اتاق های هتل آرامیس پلاس می توانید حتی برای مدتی از دغدغه های روزانه فاصله گیرید.

هتل آرامیس پلاس کیش

چه امکاناتی اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش یافت می شود؟

در اتاق های هتل زیبای آرامیس پلاس کیش مهمانان می توانند با آسایش کامل بدون هیچگونه کمبودی استراحت به عمل آورند. امکانات رفاهی و خدمات دهی مناسب در تمام اتاق ها در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت که این دلیلی برای تضمین رضایت آنان نیز می باشد. 

بیشتر بخوانید: امکانات هتل آرامیس پلاس کیش

پیشنهاد می کنم اقامت در اتاق های هتل آرامیس پلاس را از دست ندهید، زیرا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. از جمله امکانات این واحد های اقامتی که می توان به آن ها اشاره نمود سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان راحتی، آباژور، سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، حمام و ...... می باشند. 

بیشتر بخوانید :
منابع :