اتاق های هتل ترنج کیش بالاترین سطح رفاهی را دارا می باشند و در حد لول هتل 5 ستاره جهانی ساخته شده اند. کلیه اتاق های هتل ترنج کیش شامل 100 ویلا می شود که بر روی اسکله ی چوبی بسیار مقاوم طراحی و پرداخته شده اند. تجهیزات متنوعی در همه سوئیت ها برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان وجود دارد.

رزرو آنی هتل ترنج کیش با تخفیف

اتاق های هتل ترنج کیش با زیبایی بی نظیری که دارند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کرده و لحظات به یاد ماندنی را در ذهن میهمانان ثبت می کند. سبک دیزاین متفاوت اتاق ها در هتل ترنج و ترکیب رنگی که در اجزای درون سوئیت ها مثل: پرده ها، قالیچه ها، مبلمان، کاغذ دیواری ها، رو تختی ها، پارکت ها و ... به کار برده شده آرامش میهمانان را تضمین کرده است.

اتاق های هتل ترنج کیش متراژ های وسیعی دارند که شامل: 40 متری، 60 متری و 120 متری بوده تا هماهنگی با سلیقه های گردشگران داشته باشد. در اتاق های این هتل تنوع زیادی با چشم انداز های متفاوتی وجود داشته که هرکدام ویژگی های منحصر به فردی را دارا می باشند. در این مطلب به انواع اتاق ها با چشم اندازهایی که دارند پرداخته می شود.

انواع اتاق های هتل زیبای ترنج کیش با چشم انداز های بی نظیر

تنوع اتاق در هتل 5 ستاره ترنج کیش به گونه: دوتخته توئین رو به ترنج، دوتخته توئین رو به ترنج برای یک نفر، سوئیت دو تخته رویال رو به ترنج، سوئیت دوتخته رویال رو به ترنج با دو سرویس اضافه، سوئیت های دو تخته با یک سرویس اضافه رو به ترنج می باشند. این تنوع اتاقی و چشم انداز در زمان رزرو هم، از قیمتی متفاوت برخوردار هستند.

تخفیف استثنایی هتل 5 ستاره ترنج کیش

گوناگونی اتاق با چشم انداز رو به دریا در هتل ترنج کیش از قبیل: دوتخته روبه دریا، سوئیت دوتخته رویال رو به دریا، دوتخته روبه دریا با سرویس اضافه، دو تخته رو به دریا با دو سرویس اضافه، سوئیت امپریال است. اقامت داشتن در این اتاق ها شگفت انگیز و رویایی بوده چرا که هنگام خوابیدن با صدای امواج دریا به خوابی دلنشین خواهید رفت و در صبح با صدای موج های دریا و پرندگان دریایی از خواب بیدار خواهید شد. 

اتاق هایی که با چشم انداز رو به غروب و رو به دریا ساخته شده اند فوق العاده تر هستند. دیدن دریا هنگام غروب خورشید و سرخی آسمان صاف جزیره مرجانی کیش بسیار لذت بخش است. از سوئیت هایی که این ویو را نمایانگر می باشند می توان به: دوتخته رویال رو به غروب، اتاق دو تخته رو به غروب، سوئیت امپریال اشاره نمود.

سوئیت امپریال مکانی دنج و رویایی در هتل لوکس ترنج کیش

گردشگران توجه داشته باشند برخی از اتاق های هتل دریایی ترنج بسیار گران هستند، اما بهترین امکانات لوکس و مدرن همراه با خدمات ویژه را دارا می باشند. این اتاق ها امپریال نام دارند که متراژ وسیعی دارند. رفاه میهمانان در سوئیت های امپریال بیشتر از دیگر اتاق های هتل می باشند. در این سوئیت ها حمام به همراه وان جکوزی و فضایی مجزا برای نشیمن طراحی شده است.

کلیه سوئیت های بزرگ هتل ترنج کیش (جز امپریال) با چشم انداز های مختلفی که دارند، خدماتی یکسانی را به میهمان ارائه می دهند. همه سوئیت ها ی این هتل از تراس های دلبازی برخوردار بوده که به راحتی می توان به داخل آب شیرجه زد و شنایی دلچسب را تجربه کرد. از این بالکن ها نیز می توان به مشاهده دریای زیبای خلیج فارس نشست و از برخورد نسیم دریایی به صورت لذت برد.

هتل ترنج کیش را آنلاین رزرو کنید

تجهیزات اتاق های هتل مجلل ترنج کیش

تجهیزاتی که درون اتاق های هتل منحصر به فرد ترنج کیش وجود دارند مثل: یخچال همراه مینی بار رایگان، حمام های لوکس اختصاصی، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، سشوار، سیستم خوشبو کننده هوا، لوازم بهداشتی رایگان، ارائه سرویس روزانه به مراکز خرید کیش و ... می باشد. نا گفته نماند کف تمامی اتاق های این هتل شیشه ای بوده و می توانید آبزیان خلیج فارس را مشاهده کنید.

گردشگران رزرو هر کدام از اتاق های هتل دیدنی ترنج کیش را می توانند در سایت کیشلندیار انجام دهند. چرا که این سایت معتبر بوده و قیمت های پایین تری را برای اتاق های این هتل کیش در نظر گرفته است. رزرو در سایت کیشلندیار در عرض چند دقیقه به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد.

منابع :