اتاق های هتل لیلیوم کیش به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده اند. تعداد اتاق های این هتل 154 عدد بوده و در ساختمانی 8 طبقه جای داده شده اند. این اتاق ها از نمای داخلی بسیار زیبایی تشکیل شده و تجهیزات مدرن روز دنیا را شامل می شود. هتل 4 ستاره لیلیوم تمامی اتاق هایش را در حد سطح لول خود ارتقاء داده است.

رزرو هتل لیلیوم کیش با تخفیف ویژه

رنگ های دلنشین در اتاق های هتل لیلیوم جزیره کیش

اتاق های هتل لیلیوم کیش با ترکیب رنگبندی خاص و منحصر به فردی که دارد، توجه گردشگران بسیاری را به خود جلب کرده و رتبه خوبی از میان اتاق های دیگر هتل های کیش در بین عموم به خود اختصاص داده است. درون اتاق های این هتل تلفیقی از رنگ های تیره و روشن جلوه ای بی نظیر را از خود پدیدار می کند.

اتاق های هتل لیلیوم کیش با عالی ترین شیوه های بهداشتی تمیز شده اند و قبل از ورود هر میهمان به اتاق خود ضد عفونی می شود. اینگونه گردشگران با آسودگی خاطر می توانند به رزرو اتاق مورد پسند خود در هتل لیلیوم کیش بپردازند. اتاق های این هتل شیک توسط با تجربه ترین گروه خدماتی نظافت می شوند.

تنوع اتاق های هتل 4 ستاره لیلیوم کیش

اتاق های این هتل کیش شامل سوئیت یک خوابه با متراژ حدودی 93 متر مربع، سوئیت 2 خوابه با متراژ 122 متر مربع، سوئیت جونیور با 62 متر و سوئیت رویال 128 مترمربع می باشد. در کلیه اتاق های این هتل چیدمان و دیزاین وسایل در کنار یکدیگر به زیباترین شکل قرار گرفته اند، همین امر سبب شده تا نمایی جذاب در نظر میهمانان خود نمایی کند.

رزرو آنلاین هتل لیلیوم کیش

برخی از پنجره اتاق های هتل لیلیوم جزیره کیش از منظره ی شگفت انگیز دریا برخوردار است. این چشم انداز از پنجره اتاق حس آرامشی را در هر فرد به وجود می آورد. اکثر میهمانان به دلیل همین حس خوب، ترجیح می دهند در اتاق های رو به دریا هتل لیلیوم اقامت داشته باشند. برخی از پنجره های اتاق های این هتل نمایی از جزیره و ساختمان های آسمان خراش را به تصویر می کشد.

تجهیزات اتاق های هتل بزرگ لیلیوم کیش

در این قسمت از مطلب تجهیزات اتاق های هتل لوکس لیلیوم ذکر می شود. این تجهیزات شامل: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مبلمان، میز وصندلی، کمد، تخت، آباژور، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان پر سرعت، آیینه دلاور، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

تجهیزات اتاق های هتل جذاب لیلیوم کیش راحتی و آسایش سفر را برای میهمانان خود به وجود می آورد. همین امر باعث شده تا گردشگران ترغیب به رزرو اتاق های این هتل جزیره مرجانی کیش شوند و از اقامت خود لذت ببرند. رضایت میهمانان به دلیل وجود این تجهیزات به اکثریت رسیده است.

بهترین تخفیف هتل 4 ستاره لیلیوم کیش

قیمت اتاق های هتل شیک لیلیوم کیش در سایت کیشلندیار عالی بوده و پایین ترین نرخ ها برای تمامی اتاق های این هتل در سایت قابل مشاهده است. گردشگران می توانند هم به صورت آنلاین و هم به شیوه گفتگو با کارشناسان اقدام به رزرو اتاق مورد علاقه خود کنند. برخی از افرادی که قصد سفر به جزیره مرجانی کیش می کنند، ترجیح می دهند گردشی کم هزینه را در هتل های خوب داشته باشند. رزرو هتل از سایت کیشلندیار بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید :
منابع :