اتاق های هتل کوروش کیش بهترین مکان برای اقامت هایی چند روزه است.کلیه این واحد های اقامتی از لحاظ ظاهری بسیار زیبا هستند که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. اتاق های این هتل 5 ستاره از چیدمان منحصر به فردی شکل گرفته اند که نهایت سلیقه خوب را بیانگر است.

رزرو آنلاین هتل کوروش کیش

اتاق های هتل کوروش کیش همه تجهیزات رفاهی میهمانان را در خود جای داده اند تا آن ها بتوانند روزهای اقامت شان را به بهترین نحو سپری کنند. این هتل کیش تمام این تجهیزات را تنها برای آسایش گردشگران گردآوری کرده تا در جدول رتبه بندی هتل های 5 ستاره، در اولویت قرار بگیرد.

مقاله مرتبط: رستوران هتل کوروش کیش

ترکیب رنگبندی متفاوت در اتاق های لاکچری هتل کوروش کیش

اتاق های هتل کوروش کیش با رنگ های سرد و گرمی که در کاغذ دیواری اتاق ها، رو تختی ها، پرده ها، قالیچه ها، پارکت ها، مبلمان و ... استفاده کرده، حس آرامش را به آن ها انتقال می دهد. این تلفیق رنگ بندی منظره زیباتری را از اتاق ها را نمایان کرده است.

اتاق های هتل بزرگ کوروش کیش با تجهیزات کاملی که دارد رضایت همه میهمانان را کسب کرده است. زیرا برخی از گردشگران به وسایل درون واحد های اقامتی بسیار توجه می کنند. علاوه بر آن ها چشم انداز پنجره اتاق حائز اهمیت است. که هتل کوروش این قابلیت ها را دارا بوده و اقامتی دلنشین را برای گردشگران جزیره کیش رقم می زند.

هتل بی نظیر کوروش کیش با تخفیفی باورنکردنی

چشم انداز اتاق های هتل جذاب کوروش کیش

پنجره بعضی از سوئیت های هتل کوروش رو به دریای بیکران خلیج فارس باز می شوند، اما دید وسیعی از دریا قابل مشاهده نیست. بعضی دیگر از پنجره ها رو به جزیره باز شده که نمای ساختمان های شهر را به تصویر می کشند. افرادی که تمایل به رزرو اتاق های رو به دریا دارند بیشتر از سوئیت هایی است که چشم انداز جزیره را نمایانگر می باشد.

بیشتر بخوانید: امکانات هتل کوروش کیش

این هتل تنوع بالایی نیز در اتاق هایش لحاظ کرده که می توان به اتاق های دو تخته برای یک نفر، اتاق های دوتخته دابل رو به دریا، اتاق های دو تخته دابل رو به جزیره، اتاق های دو تخته توئین رو به دریا، اتاق های دو تخته توئین رو به جزیره، اتاق های سه تخته استاندارد رو به دریا و رو به جزیره، اتاق های سه تخته معمولی رو به دریا و جزیره، سوئیت رویال یک خوابه رو به جزیره و سوئیت رویال دو خوابه رو به جزیره اشاره کرد.

رزرو هتل 5 ستاره کوروش کیش با کمترین قیمت

تجهیزات کامل اتاق های نوساز هتل کوروش کیش

تجهیزات واحد های اقمتی هتل کوروش کیش شامل سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، تلفن ، میز تحریر، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می شود.

اتاق های هتل 5 ستاره کوروش کیش  قیمت های مختلفی را دارا هستند که بستگی به چشم اندازهای آن ها و تعداد تخت دارد. گردشگران اگر مشتاق به رزرو اتاق در هتل کوروش می باشند می توانند به سایت معتبر کیشلندیار رجوع کرده و اقدام به رزرو این هتل در جزیره کیش نمایید.

بیشتر بخوانید :
منابع :