امکانات هتل بین المللی کیش متنوع و بسیار کامل است. این امکانات از بروز ترین و لوکس ترین وسایل روز دنیا تشکیل شده و از پراهمیت ترین مسائلی می باشد که باید در انتخاب هتل به آن توجه کرد. این هتل بین المللی برای رضایت میهمانان خود شرایط رفاهی عالی را به وجود آورده است.

به راحتی رزرو هتل بین المللی کیش را انجام دهید

امکانات هتل بین المللی کیش باعث شده تا این هتل کیش همه چی تمام و گزینه ای مناسب برای اقامت از دید گردشگران باشد. این هتل کیش همواره می کوشد تا با ارائه بهترین امکانات لحظات دلچسبی را برای میهمانان فراهم آورد تا اینگونه جایگاه ویژه ای در نزد گردشگران بیابد.

امکانات هتل بین المللی کیش با سطح لول هتل مطابقت داشته و باعث شده تا میهمانان هتل در آسودگی کامل باشند و از این که در هتل بین المللی کیش اقامت گزیدند خوشحال شوند. این هتل با گردآوری چنین امکاناتی سبب شده تا گردشگران بی شماری به رزرو آن اقدام و راهی جزیره کیش شوند.

بیشتر بخوانید: رستوران هتل بین المللی کیش

امکانات هتل 5 ستاره بین المللی کیش

از امکانات هتل بین المللی کیش می توان به: اینترنت رایگان، لاندری، سالن صبحانه خوری مجزا، پارکینگ سرپوشیده، سالن همایش، لابی اختصاصی، کافی شاپ، واحدهای تجاری، مجموعه ورزشی آقایان، سالن رستوران با قابلیت پخت انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، مجموعه ورزشی بانوان، استخر، مجموعه کافی شاپ سرپوشیده مجزا با فضای باز جانبی، مجموعه مجزا برای بازی کودکان، زمین تنیس با ابعاد استاندارد و بین المللی، فضای سبز و ... اشاره کرد.

رزرو هتل بین المللی کیش با قیمت استثنایی

خدمات ویژه هتل بزرگ بین المللی کیش

خدمات هتل بین المللی کیش شامل ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، نظافت روزانه، امکانات ویژه برای معلولین و ... می باشد.

زمین تنیس یکی از امکانات ویزه هتل بین المللی جزیره کیش است. تنیس ورزشی با فواید زیاد برای بدن و طرفداران بسیار می باشد. فواید تنیس: سوزاندن چربی های بدن، افزایش هماهنگی چشم و دست و انجام این ورزش در زیر نور آفتاب باعث جذب ویتامین D  می شود.

مقاله مرتبط: اتاق های هتل بین المللی کیش

مجموعه ورزشی هتل مجلل بین المللی کیش

مجموعه ورزشی بانوان و آقایان از بهترین و مدرن ترین دستگاه های ورزشی تشکیل شده تا افرادی که عادت به ورزش های روزمره دارند بتوانند در سفر خود به فعالیت بدنی خود ادامه دهند. هتل بین المللی کیش با بنای این مجموعه سلامت میهمانان خود را تضمین کرده است.

بیشتر بخوانید :
منابع :