امکانات هتل ترنج کیش گسترده بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. این هتل 5 ستاره از برترین های خاورمیانه بوده و مکان مناسبی برای اقامتی چند روزه همراه آشنایان خواهد بود. دلیل این مسئله هم امکانات، معماری بیرونی و داخلی و ویو اتاق های متفاوت این هتل کیش است.

رزرو آنلاین هتل ترنج کیش با تخفیف ویژه

امکانات هتل ترنج کیش رفاه میهمانان خود را تضمین می کند و بسیار متنوع می باشند. این هتل با توجه به جذابیت خاصی که دارد مکانی ایده آل برای گذراندن اوقات گردشگران می باشد. افراد بسیاری از سرتا سر کشورمان ایران و کشور های خارجی برای اقامت رزرو این هتل دوست داشتنی کیش، اقدام می کنند.

امکانات هتل ترنج کیش در مقایسه با دیگر هتل ها شرایط بهتری را دارا بوده و از بروز ترین ورژن های روز دنیا الهام گرفته شده اند. تمامی این امکانات به صورت رایگان در اختیار میهمانان هتل قرار می گیرند اما گردشگران جزیره کیش که در هتل های دیگری مستقر هستند و تمایل به استفاده از این تجهیزات را دارند تنها با پرداخت هزینه می توانند از آن ها بهره مند شوند.

امکاناتی متنوع در هتل رویایی ترنج کیش

در این مطلب به امکانات هتل با شکوه ترنج کیش اشاره خواهیم کرد. این امکانات شامل: رمپ جانبازان و معلولین، سونا خشک و سونای بخار، استخر، جکوزی و سالن ماساژ، خدمات خشکشویی، سالن اجتماعات، تالارهای عروسی، خدمات باربری، رستوران، کافی شاپ و ... می شود. ترانسفر با ماشین دوج دورانگو هم از دیگر خدمات رایگان این هتل می باشد.

هتل ترنج کیش با بهترین قیمت رزرو کنید

از دیگر امکانات این هتل زیبای کیش می توان به سالن تناسب اندام، اینترنت رایگان در لابی و سوئیت ها، والیبال ساحلی، ساحل اختصاصی، فضای بازی و امکانات برای کودکان، سالن بیلیارد، آتلیه عکاسی، اجاره خودرو، اورژانس و سالن بازی ساحلی (فوتبال دستی و ایر هاکی)، لمکده سنتی ساحلی و ... اشاره کرد. در مطالب پایین به توضیح بیشتری درباره آن ها داده شده است.

خدمات هتل بزرگ ترنج کیش

هتل ترنج کیش خدمات ارزنده ای را نیز برای میهمانان ارائه می دهد. این خدمات از قبیل: مینی بار، روم سرویس، صندوق امانات، فضای سبز، روزنامه، نظافت روزانه، پذیرش 24 ساعته، سرویس دهی 24 ساعته، دوچرخه سواری و خدمات گردشگری برای هماهنگی گشت جزیره رایگان و دریافت تخفیف تفریحات، مسلط بودن کارمندان به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی می باشد.

سالن تناسب اندام و بدنسازی هتل ترنج کیش امکانی جذاب برای میهمانان اهل ورزش می باشد. این سالن پیشرفته ترین دستگاه های بدنسازی را برای پرورش عضله گردشگران در نظر گرفته تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از شرایط به وجود آمده نهایت استفاده را داشته باشند.

سالن کنفرانس هتل ترنج کیش مکانی عالی برای همایش و سمینار های مهم می باشد که با منویی متفاوت از نوشیدنی ها و دسر ها در دسترس هستند. در این مکان تجهیزات لازمه برای برگزاری همایش ها و ... گردآوری شده تا افراد در حین انجام کنفرانس خود دچار مشکل نشوند.

لمکده سنتی ساحلی هتل خاص ترنج کیش مکانی دنج و آرامش بخش است که می توان ساعاتی را بدون دغدغه سپری کرد. در این مکان انواع دمنوش ها و آبمیوه ها همراه قلیان (که برای سلامتی مضر می باشد) عرضه می گردد. همین امر برای بیشتر میهمانان مقیم در هتل خوشایند است.

هتل دریایی ترنج کیش با استثنایی ترین قیمت

مجموعه آبی پراهمیت ترین امکان در هتل 5 ستاره ترنج کیش

مجموعه آبی هتل ترنج در کیش مهم ترین امکانی است که در این هتل وجود دارد. استخری با آب های زلال و عمقی متعادل بهترین گزینه برای شنا و آبتنی مهمانان در کنار همسفرانشان می باشد. در این مجموعه آبی سونا خشک، سونا بخار، جکوزی و ماساژ نیز وجود دارد.

سونای خشک و سونای بخار دارای فواید بسیاری هستند. این فواید همانند: افزایش انعطاف پذیری مفاصل و عروق خونی بدن، تمدد اعصاب، شل کردن عضلات و رفع گرفتگی عضلات، بهبود جریان خون و تقویت سیستم قلبی و عروقی، پاکسازی سطح پوست از سلول های مرده که باعث لطیف تر، شاداب تر و روشن تر شدن پوست بدن شده، می باشد.

جکوزی نیز از دیگر امکانات هتل دریایی ترنج کیش است. از فواید جکوزی می توان به کاهش درد عضلات، استخوان ها و گرفتگی مفصل، رفع فشار خون پایین، رفع کمر درد، آرامش بیشتر و رفع کم خوابی، تسکین ورم مفاصل، کاهش وزن و کمک به رفع دیابت، رفع افسردگی، آرامش روان و ... اشاره کرد.

منابع :