امکانات هتل کوروش کیش سبب شده تا سطح لول هتل در بین دیگر هتل ها جایگاه ویژه ای داشته باشد. این هتل با امکانات عالی که دارد بهترین اقامتگاه برای گردشگران تور کیش می باشد. هتل کوروش یکی از عالی ترین هتل های 5 ستاره در کیش بوده و افراد بسیار تمایل به رزرو اتاق در آن هستند.

کمترین نرخ هتل کوروش کیش

امکانات هتل کوروش کیش گسترده و متنوع است. همچنین این امکانات پیشرفته و از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا بوده که مدیریت هتل کوروش به تدارک آن ها در هتل خود پرداخته است. وجود این شرایط رفاهی اسباب آرامش میهمانان هتل را فراهم نموده تا بیشتر از سفر خود لذت ببرند.

امکانات هتل کوروش کیش یکی از مهم ترین ویژگی های این هتل کیش محسوب شده و گردشگران بی شماری را به خود جذب کرده است. وجود این امکانات باعث شده هتل کوروش در بیشتر روز های سال شلوغ باشد و هر روز علاقمندان بیشتری این هتل را برای اقامت ترجیح دهند.

امکاناتی جذاب در هتل 5 ستاره کوروش کیش

از امکانات هتل نوین کوروش کیش می توان به: استخر، سونا، اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن همایش، اتاق چمدان، لاندری، جکوزی، کرایه اتومبیل، پارکینگ، فروشگاه، مجموعه ورزشی، آتلیه عکاسی، فضای سبز، آسانسور، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود.

خدماتی متفاوت در هتل دیدنی کوروش کیش

این هتل خدمات منحصر به فردی نیز دارا می باشد که شامل: نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار رایگان، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، خدمات ویژه برای معلولین، مسلط بودن پرسنل به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی، میز گردشگری جهت گشت جزیره و تفریحات می باشد.

هتل کوروش کیش را آنلاین رزرو کنید

مجموعه آبی امکانی مهم در هتل زیبای کوروش کیش

از امکانات مهم هتل کوروش در کیش مجموعه آبی آن است. وجود استخر، سونا و جکوزی سبب شده افراد بیشتری به سمت هتل کوروش کشیده شوند. آب استخر این هتل روزانه با دستگاه های فوق پیشرفته تسفیه آب تمیز شده و همچنین کلر نیز باعث ضد عفونی شدن استخر می شود.

سونا از دیگر تجهیزات مجموعه آبی هتل لوکس کوروش است که از فوایدی همچون: افزایش انعطاف پذیری مفاصل و عروق خونی بدن، تمدد اعصاب، شل کردن عضلات و رفع گرفتگی عضلات، بهبود جریان خون و تقویت سیستم قلبی و عروقی، پاکسازی سطح پوست از سلول های مرده که باعث لطیف تر، شاداب تر و روشن تر شدن پوست بدن شده، برخوردار می باشد.

جکوزی نیز امکانی فوق العاده در هتل کوروش است. از فواید جکوزی می توان : کاهش درد عضلات، استخوان ها و گرفتگی مفصل، رفع فشار خون پایین، رفع کمر درد، آرامش بیشتر و رفع کم خوابی، تسکین ورم مفاصل، کاهش وزن و کمک به رفع دیابت، رفع افسردگی، آرامش روان و ... نام برد.

هتل مجلل کوروش کیش را مشاهده نمایید

رنت خودرو در هتل بزرگ کوروش کیش

کرایه اتومبیل جزء خدماتی ارزنده به میهمانان هتل می باشد. در هتل کوروش انواع خودرو های مدل بالا اجاره داده می شود. کلیه امکانات برای ماشین ها وجود داشته و از قبل ضد عفونی شده اند. اجاره اتومبیل در این هتل انجام می شود که هزینه ای بالا دارد.

ولی با رنت خود از سایت کیشلندیار می توانید با بهترین قیمت خودروی خود را اجاره نمایید. افرادی که بدون وسیله ی شخصی خود به کیش سفر می کنند و تصمیم دارند در طی شبانه روز از مکان های دیدنی جزیره دیدن کنند بهترین فرصت خواهد بود.

بیشتر بخوانید :
منابع :