رستوران امیر کیش شاید برای بسیاری از گردشگران تداعی کننده نام مسجد حضرت امیر (ع) در کیش می باشد. البته این امر کاملاً درست است، زیرا این رستوران همجوار مسجد حضرت امیر المومنین (ع) می باشد. این مکان مذهبی جزیره کیش یکی از بهترین و زیبا ترین مساجد در جزیره مرجانی کیش محسوب می شود که بازدید از آن را می توان جزء تفریحات کیش دانست.

مطلبی جامع درباره رستوران ها و کافی شاپ های کیش

رستوران خوب امیر کیش از فضایی کاملا ساده برخوردار بوده و بسیار بی آلایش می باشد که همین امر سبب شده تا از دیگر رستوران های جزیره کیش متمایز شود. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با کیفیتی مطلوب و تنوع بالا سرو می شود که هر سلیقه و ذائقه ای را در بر می گیرد و باعث جلب رضایت مهمانان می شود. کیشلندیار با رزرو تور کیش، تخفیفات ویژه برای صرف غذا در این رستوران را به گردشگران ارائه می دهد و همراه با این تخفیفات، در ادامه مطلب، اطلاعاتی کامل درباره آن را بیان می کند. با ما همراه شوید.

آیا رستوران امیر کیش تنها برای اشخاص غذا دارد؟

رستوران با کیفیت حضرت امیر کیش علاوه بر این که برای گردشگران و کیشوندان غذا طبخ می کند، آماده عقد قرار داد با ارگان های دولتی و خصوصی نیز می باشد. این امر نشان می دهد پتانسیل این رستوران کیش به قدری بالا است که می تواند پاسخگوی چنین حجمی از تقاضا باشد.

رستوران عالی حضرت امیر (ع) کیش با تهیه بهترین مواد اولیه و بهره گیری از آشپزهای ماهر توانسته است رضایت میهمانان خود را به خوبی جلب کند. فضای تمیز و پرسنل آراسته، موقعیت مکانی عالی و دسترسی راحت به مسجد امیر از دیگر شاخصه ها و ویژگی های این رستوران می باشد.

با رستوران بنت العباس کیش بیشتر آشنا شوید

چه غذاهایی در منوی رستوران امیر کیش وجود دارد؟

در رستوران امیر جزیره کیش متاسفانه غذاهای بین المللی سرو نمی شود، اما کیفیت غذاهای ایرانی و محلی آن زبانزد می باشد. در این رستوران که طبق ضوابط و مقررات سازمان بهداشت فعالیت می کند، می توانید با خاطری آسوده غذایی با کیفیت را نیز نوش جان کنید.

موقعیت مکانی و آدرس رستوران امیر کیش در بلوار ایران، انتهای بلوار اندیشه می باشد. دسترسی به پلاژ بانوان، اسکله تفریحی و مسجد حضرت امیر المومین (ع) از دیگر ویژگی ها و محاسن این رستوران به شمار می رود که موقعیت مکانی آن را به یکی از مزیت های آن تبدیل می کند. شما می توانید برای صرف غذا در وعده های مختلف به راحتی به این رستوران دسترسی پیدا کنید و یا با اقامت در هتل های کیش نزدیک به این رستوران، از مزیت های آن برخوردار شوید.

منابع :