یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران بیت العباس کیش است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و مسافران تهیه دیده و انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی را برای آنان سرو می کند. مطمئن باشید با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذاهای این رستوران می شوید.

با یک کلیک تمامی رستوران ها و کافی شاپ ها در جزیره کیش را بشناسید

رستوران بیت العباس کیش برای آن دسته از گردشگرانی که می خواهند با کمترین هزینه تور کیش را سپری نمایند، گزینه بسیار عالی است. البته که کیشلندیار با ارائه تخفیفات ویژه به همراه جامع ترین اطلاعات درباره این رستوران و یا دیگر تفریحات کیش، به شمت کمک کی کند تا سفری لذت بخش تر را تجربه کنید و خاطراتی دلنشین را رقم زنید.

امکانات رستوران بیت العباس کیش را بشناسید

رستوران بیت العباس کیش دارای منو های متفاوتی از انواع کباب ها و خورش ها می باشد. در این مکان کباب های خوشمزه ای طبخ می شود که دهان هر کسی را آب می اندازد. فضای تمیز و زیبای رستوران باعث شده تا مشتریان پر و پا قرصی برای خود جمع کند. پرسنل و کارکنان آموزش دیده و مجرب این رستوران با کمال ادب و احترام با مشتریان خود رفتار می کنند.

در منو رستوران بیت العباس جزیره کیش غذاهای مختلفی وجود دارد که باب طبع هر سلیقه ای می باشد. در این رستوران که مورد تایید وزارت بهداشت می باشد، غذاها با بهترین مواد اولیه تهیه و طبخ می گردند و به همراه تزئینات عالی و  رنگ و بوی دلنشین به میهمانان ارائه می شوند.

رستوران خوان سالار کیش به همراه منو و اطلاعات

اماکن در دسترس رستوران بیت العباس کیش

دانشگاه بین المللی کیش یکی از مکان های نزدیک به رستوران خوب بیت العباس می باشد. همین امر سبب شده تا دانشجویان بسیاری به این رستوران مراجعه کنند و از غذاهای قیمت مناسب و با کیفیت آن نهایت بهره را ببرند. با مراجعه به این رستوران خوب جزیره کیش مطمئناً طعم غذاهای آن شما را مجدداً به سمت خود خواهد کشاند تا در سفرهای بعدی باز هم به آن مراجعه نمایید.

از دیگر ویژگی های این رستوران جزیره کیش وجود خود بیت العباس می باشد که در ماه های محرم و صفر آغوش خود را برای پذیرایی از عزاداران حسینی باز می کند. این رستوران در یکی از بهترین محله های جزیره کیش قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است.

منابع :