رستوران خانه اسپاگتی کیش یکی از رستوران های خوب جزیره کیش است که فضایی آرام، مدرن و دل نشین دارد. انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی و فرنگی را می توانید در این رستوران میل نمایید که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذاهای این رستوران می شوید. لازم به ذکر است این رستوران یکی از بهترین ها در جزیره می باشد ممکن است بارها نام آن را بشنوید.

آشنایی با رستوران و کافی شاپ های جزیره کیش تنها با یک کلیک

رستوران خانه اسپاگتی کیش در زیر زمین یکی از هتل های کیش به نام هتل پارامیس کیش قرار دارد، اما به صورت خصوصی به مشتریان خارج از هتل نیز سرویس می دهد. از این رو گردشگرانی که علاقه زیادی به اسپاگتی دارند برای صرف غذا در با کیفیت ترین رستوران کیش، پس از انجام تفریحات کیش به این رستوران مراجعه می کنند. همراه کیشلندیار باشید تا تمامی اطلاعات درباره این رستوران را به دست آورید.

چه غذاهایی در منوی رستوران خانه اسپاگتی کیش وجود دارد؟

رستوران خانه اسپاگتی کیش دارای منو های متفاوتی از انواع غذاهای ایتالیایی و پاستا ها می باشد. در این رستوران کیش دیزاین غذاها فوق العده عالی بوده و همین امر سبب تحریک اشتهای شما گردشگران تور کیش می شود. علاوه بر این مورد، غذاهای خوشمزه ای طبخ می شود که دهان هر کسی را آب می اندازد.

چه امکاناتی در رستوران خانه اسپاگتی کیش ارائه می شود؟

فضای تمیز و زیبای رستوران باعث شده تا مشتریان پر و پا قرصی برای خود جمع کند. پرسنل و کارکنان آموزش دیده و مجرب این رستوران با کمال ادب و احترام با مشتریان خود رفتار می کنند. طعم لذیذ غذاهای ایتالیایی این رستوران همواره به یاد مشتریانش خواهد بود. این رستوران مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از نظر کیفیت غذاها عالی می باشد.

اطلاعاتی کامل درباره منو و مشخصات فست فود خانه برگر کیش

این رستوران امکانات بسیار خوبی نظیر اینترنت رایگان، پخش موسیقی زنده در وعده های غذایی، سرویس بهداشتی و ... را نیز ارائه می دهد. ساحل زیبای کیش همجوار این رستوران است که از دیگر شاخصه های این رستوران به شمار می رود.

رستوران خانه اسپاگتی کیش در بلوار خیام قرار گرفته است. از این رو گردشگران تور کیش می توانند بعد از تفریح، برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایند. مطمین باشید پس از میل نمودن غذا، مجددا آن را انتخاب خواهید کرد. از دیگر مزایای این رستوران دسترسی آسان آن به مراکز خرید کیش و هتل های کیش می باشد.

منابع :