رستوران های هتل ترنج کیش شامل 3 رستوران و 2 کافی شاپ می شود که هر کدام از آن ها مزایای مختص به خود را دارند. در تمامی رستوران های این هتل پرسنلی مجرب و آشپزهایی ماهر مشغول به کار هستند تا غذایی ایده آل را برای میهمانان سرو کنند.

هتل ترنج کیش با برترین تخفیف

در رستوران های هتل ترنج کیش که همگی آن ها مجلل هستند، چیدمانی مدرن و لوکس حاکم می باشد که پخش موسیقی هم از دیگر مزایای رستوران ها و کافی شاپ های هتل می باشد. میز سلف سرویس این رستوران ها به قدری وسیع است که شاید در انتخاب غذا و دسر و نوشیدنی، کمی سردر گم شوید.

در رستوران های هتل ترنج کیش انواع غذاهای بین المللی، ایرانی، دریایی و فست فودی ارائه می شود. این منوی متنوع از غذاهای مختلف سبب می شود تا میهمانان با هر سلیقه و ذائقه ای بتوانند از این غذاها بهره مند شوند. در این هتل 3 رستوران به نام رستوران خورشید، رستوران ساحلی و رستوران تاج ترنج آماده خدمت رسانی به میهمانان مقیم در هتل هستند.

صبحانه هتل ترنج کیش برای افرادی که اقامت ندارند قابل استفاده است؟

صبحانه هتل ترنج کیش در رستوران های هتل ترنج کیش به صورت بوفه سرو می شود که کیفیتی بالا دارند. در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم بله، نه تنها میهمانان مقیم در هتل، بلکه دیگر افراد هم می توانند از صبحانه های این هتل نهایت لذت را ببرند. البته این امر با گرفتن ورودی از افراد غیر مقیم هتل میسر می باشد.

صبحانه های سرد و گرم مانند پنیر، مربا، نیمرو، تخم مرغ آبپز، عدسی و ... نیز در منوی صبحانه هتل به چشم می خورد. نوشیدنی های طبیعی مانند آبمیوه و قهوه و چای هم بر سر میز بوفه قابل استفاده می باشد. همانطور که می دانید صرف کامل صبحانه، تاثیر بالایی در کیفیت روزی با نشاط دارد.

رزرو آنی هتل ترنج کیش با یک کلیک 

رستوران ساحلی و رستوران خورشید هتل 5 ستاره ترنج کیش

رستوران ساحلی این هتل 5 ستاره، در قسمت ابتدایی هتل قرار گرفته ک نزدیک به لابی هتل ترنج می باشد. در رستوران ساحلی انواع غذاهای بین المللی و ایرانی با کیفیت مطلوب برای نهار و شام سرو می شود که مکانی عالی برای صرف غذا می باشد. اما اگر به دنبال مکان خاص تری برای صرف غذا هستید پیشنهاد می کنیم رستوران خورشید را امتحان کنید.

مقاله مرتبط: بلیط هواپیما به مقصد هتل ترنج کیش

رستوران خورشید این هتل بر روی عرشه هتل قرار گرفته و در زمان برخورد امواج با ستون های چوبی، صدای دلنوازی گوش شما را نوازش می دهد. لذت صرف غذا همراه با تماشای غروب آفتاب و صدای امواج می تواند لذت صرف غذا را چندین برابر می کند. چیدمان میز و صندلی ها و چشم انداز عالی از دریای خلیج فارس از مزیت های آن می باشد.

عصرانه ای دنج در کافی شاپ های هتل ترنج کیش

اگر علاقه دارید عصرانه خود را در فضای ساحلی میل کنید کافی شاپ ساحلی بهترین گزینه است. در این کافی شاپ قهوه های مختلف و انواع جویس بارهای طبیعی و خاص ارائه می شود که فوق العاده عالی هستند. علاوه بر رستوران های عالی هتل ترنج کیش، کافی شاپ های این هتل هم برای میهمانان در 24 ساعت شبانه روز خدمت رسانی می کنند.

هتل 5 ستاره ترنج کیش با ویژه ترین قیمت

کافی شاپ گلف هتل نیز انواع نوشیدنی های متنوعی را برای مدعوین خود ارائه می دهد که بسیار تازه بوده و با موادی مرغوب تهیه می شوند. انواع دمنوش، غذاهای فست فودی، آبمیوه های طبیعی و ... از جمله منوی این کافی شاپ می باشد.

کافی شاپ ساحلی هتل ترنج  کیش منویی مشابه منوی کافه گلف داشته و در قسمت ساحلی بر روی شن ها واقع شده است. لذت برخورد نسیم دریایی، شنیدن صدای پرندگان و ... سبب می شود مکانی عالی برای قرار های دوستانه، سورپرایزها، دورهمی ها و تولد ها می باشد. جهت رزرو هتل ترنج کیش می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا برای رزرو اینترنتی می توانید بر روی کلمه آن کلیک کنید.

منابع :