رستوران های هتل داریوش کیش با فضایی مجلل و تنوع غذایی بالا آماده پذیرایی از مهمانان عزیز در این هتل می باشند. میهمانانی که هتل داریوش را به عنوان مقصد خود برای اقامت در جزیره کیش انتخاب کرده اند می توانند پس از مقیم شدن در هتل به این رستوران ها مراجعه کنند.

هتل داریوش کیش را با بهترین قیمت رزرو کنید

رستوران های هتل داریوش کیش از جمله بهترین رستوران ها در جزیره کیش نیز محسوب می شوند که می توانند لحظاتی خاطره انگیز را برای شما و عزیزانتان رقم بزنند. اگر می خواهید طعم بهترین غذاهای لذیذ را در فضایی فوق العاده و زیبا تجربه کنید این رستوران ها را در هتل داریوش از دست ندهید.

هتل داریوش کیش دارای دو رستوران و سه کافی شاپ در فضای خود می باشد. وجود این رستوران ها در هتل سبب شده تا مهمانان بتوانند با هر سلیقه و ذائقه ای غذای مورد علاقه خود را در یک فضای خاص میل کنند. از این رو دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا وجود نخواهد داشت.

طعم غذاهای لذیذ در رستوران آپادانا هتل داریوش کیش

رستوران آپادانا در هتل داریوش کیش یکی از دو رستوران بی نظیر در این هتل است. اگر می خواهید طعم انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، گیاهی، دریایی و... را امتحان کنید این رستوران می تواند پیشنهادی فوق العاده برای شما باشد. 

رستوران آپادانا هتل داریوش کیش در وعده های صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما میهمانان ارجمند در هتل داریوش کیش می باشد. فضای دلنشین با آبنمای زیبا و جویبار مصنوعی در وسط این رستوران بدون شک حسی وصف نشدنی را در هنگام میل غذا به شما منتقل می کند. درختان نخل مصنوعی به همرای نمای سنتی جذابیت این رستوران را دو چندان می کند.

رستوران آپادانا هتل داریوش کیش با به کارگیری سرآشپزان حرفه ای و با تجربه تمامی غذاهای منوی خود را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان قرار می دهد. پرسنل این رستوران سعی دارند تا با برخورد خوش و سرو انواع غذاهای لذیذ، رضایت و خشنودی شما عزیزان را کسب کنند.

رزرو هتل داریوش کیش با کمترین نرخ

در رستوران آپادانا هتل داریوش کیش شما علاوه بر لذت بردن از فضای زیبا و غذاهای عالی در آن می توانید از پخش موزیک های گوش نواز نیز نهایت بهره را ببرید. البته باید به این نکته توجه داشت که هزینه غذاهای این رستوران کمی بالا است که قطعا حجم زیاد غذاها و طعم فوق العاده شان، ارزش هزینه کردن را دارد.

رستوران پاسارگاد هتل داریوش کیش، طراحی هخامنشی در نما

رستوران پاسارگاد هتل داریوش کیش همتراز  با رستوران آپادانا در این هتل می باشد. به گونه ای که انتخاب هر کدام از این رستوران ها در هتل همان حس و حال فوق العاده را به شما منتقل می کند. این رستوران نیز در منوی خود بی نظیر ترین غذاهای ایرانی و محلی را به مهمانان گرامی ارائه می دهد.

رستوران پاسارگاد هتل داریوش کیش با طراحی بی نظیر از سبک معماری هخامنشی برای لحظه ای شما را خیره نگه می دارد. دیزاین این رستوران به رنگ کاملا سفید طراحی شده که به همراه قرار گرفتن مجسمه هایی همانند مجسمه های هخامنشی و تخت جمشید، فضایی شگفت انگیز را به چشم می کشد.

رستوران پاسارگاد هتل داریوش این امکان را برای شما فراهم کرده تا در هنگام میل غذاهای لذیذ با معماری هخامنشی نیز آشنا شوید. بی شک صرف غذاهای لذیذ در فضای منحصر به فرد این رستوران خاطره ای دلنشین را به همراه رضایت خاطر برای شا القا خواهد کرد. 

کافی شاپ های هتل داریوش کیش، مکانی دنج و آرامبخش

هتل داریوش کیش دارای سه کافی شاپ با فضای دنج و آرام می باشد. این کافی شاپ ها در هتل شامل کافی شاپ لابی، کافی شاپ استخر و کافی شاپ لانج می باشند. اگر می خواهید ساعاتی را با آرامش و بدون دغدغه در یک فضای دنج سپری کنید کافی شاپ های هتل داریوش بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

هتل 5 ستاره داریوش کیش را اسان مشاهده و رزرو نمایید

کافی شاپ استخر هتل داریوش کیش در فضایی باز و در کنار استخر این هتل قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این مکان در کنار صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع و عصرانه های سبک، از فضای رویایی لذت ببرید. عکاسی در این فضا یکی از ویژگی های این کافی شاپ محسوب می شود که افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند.

کافی شاپ لابی هتل داریوش کیش واقع در محوطه لابی این هتل می باشد. میز و صندلی های مجلل به رنگ های طلایی زیبایی نمای این کافی شاپ را دو چندان می کند. شما می توانید در هر ساعات از شبانه روز از خدمات این کافی شاپ بهره مند شوید. 

کافی شاپ های هتل داریوش کیش علاوه بر موارد ذکر شده، مکانی مناسب برای برگزاری ضیافت های کوچک و قرار های دوستانه شما مهمانان گرامی به حساب می آید. برای تعیین وقت قبلی و تدارکات لازمه برای انجام یک ضیافت آبرومند می توانید با شماره تلفن هتل تماس حاصل فرمایید.
  

منابع :