هتل آرامیس پلاس کیش به عنوان یک هتل پنج ستاره و نوساز در جزیره کیش فعالیت می کند که همین دلیلی برای انتظارات بالای گردشگران از این هتل محسوب می شود. البته می توان گفت تا کنون نیز در این امر موفق بوده است. از ویژگی های عالی در هتل آرامیس پلاس کیش وجود یک رستوران فوق العاده، فود کورت و کافی شاپ می باشد.

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش با ارائه بهتربین غذاهای لذیذ و پذیرایی عالی در فضایی شیک ایجاد شده است که مهمانان مقیم در این هتل کیش می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. با وجود این رستوران علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های مهمانان، دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا را نیز پیدا نخواهید کرد.

رزرو هتل آرامیس پلاس کیش با تخفیف ویژه 

معرفی رستوران هتل َآرامیس پلاس کیش از نظر فضا و منو

رستوران هتل آرامیس پلاس کیش بدون شک تمامی انتظارت شما را از یک رستوران ایده آل و فوق العاده بر طرف خواهد کرد. در منوی غذایی این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، گیاهی، دریایی و .... توسط سر آشپزان حرفه ای و با تجربه سرو می شود. 

مقاله مرتبط: امکانات هتل آرامیس پلاس کیش

فضای رستوران هتل زیبای آرامیس پلاس کیش به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید در هنگام میل غذا از نمای دلنشین و دوست داشتنی نیز لذت کافی را کسب کنید. تمامی غذا ها با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ شده و رنگ و بوی ترغیب کننده را  دارا می باشند. پیشنهاد می کنم اگر هتل آرامیس پلاس کیش را به عنوان مقصدی برای اقامت در تور کیش انتخاب کرده اید، حتما به همراه خانواده و عزیزان به این رستوران مراجعه کنید. 

آرامیس پلاس کیش
سرو انواع غذاهای لذیذ در هتل آرامیس پلاس کیش

فودکورت در هتل آرامیس پلاس کیش، انواع غذاهای داغ و فست فودی

فودکورت هتل آرامیس پلاس کیش یکی از امکانات ویژه در این هتل می باشد که اکثر افراد از طرفداران آن محسوب می شوند. این فود کورت در هتل، با سرو انواع فست فود ها و غذاهای سالم آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهد بود. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به این نوع غذاهای لذیذ علاقه دارید، فود کورت هتل بهترین پیشنهاد برایتان خواهد بود. 

هتل آرامیس پلاس کیش

کافی شاپ هتل آرامیس پلاس، فضای دنج و دوست داشتنی

در هتل جذاب آرامیس پلاس کیش یک فضای دنج و آرامبخش نیز ایجاد شده است که به کافی شاپ هتل اختصاص داده می شود. افراد می توانند در این مکان انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، عصرانه های سبک، شیک های خوشمزه و ........ را صرف کنند. 

بیشتر بخوانید: اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش

فضای دوست داشتنی کافی شاپ هتل پنج ستاره آرامیس پلاس کیش می تواند ساعاتی از اوقات فراغت شما عزیزان را به آرمشی حاکم سرشار از حس خوب کند. همچنین شما می توانید یافت های کوچک همانند جشن تولد و یا قرار های دوستانه خود را در این مکان برگزار کنید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :