رستوران هتل ستاره کیش امکانی ایده آل در این هتل 2 ستاره است. چنین امکانی باعث شده تا میهمانان هتل در هنگام ناهار و شام به رستوران های بیرون مراجعه نکنند و غذایشان را در خود هتل میل فرمایند. در رستوران هتل ستاره انواع غذاهای محلی و ایرانی سرو می گردد.

رزرو هتل ستاره کیش با قیمت ویژه

رستوران هتل ستاره کیش منوی انتخابی را در نظر گرفته تا افراد بتوانند طبق سلایق خود غذای مورد علاقه شان را سفارش دهند. غذاهایی که در این مجموعه سرو می گردد از جمله ماهی سوخاری، ماهی دودی، میگو سوخاری، قرمه سبزی، زرشک پلو با مرغ، قیمه با گوشت گوسفندی، برنج زعفرانی، عدس پلو، لوبیا پلو و ... می باشد.

رستوران هتل ستاره کیش و محیطی تمیز

رستوران هتل 2 ستاره ی ستاره کیش غذاهایی با کیفیت طبخ کرده و در محیطی تمیز و نظافت شده ارائه می دهد. در این رستوران روزانه به طور منظم تمامی لوازم ضد عفونی می شود. رستوران این هتل کیش تجهیزات را با هماهنگی منحصر به فردی چیده تا نمایی جذاب از دید میهمانان داشته باشد.

رستوران هتل ستاره کیش با کادر مجربی که دارد در ارائه غذاهای خوش طعم و با کیفیت می کوشد. اینگونه رضایت هرچه بیشتر میهمانان را خواهد داشت. پرسنل این رستوران نیز از آداب معاشرت صحیحی برخوردارند و وظایفشان به خوبی و بدون هیچگونه اشتباهی انجام می دهند.

هتل ستاره کیش با کمترین نرخ

صبحانه هتل ستاره کیش

رستوران هتل ستاره کیش صبحانه ای مفصل که شامل غذاهای سرد و گرم است را برای گردشگران تدارک دیده و بر روی میزی بزرگ با اوج سلیقه چیده تا اشتهای آن ها را برانگیزد. صبحانه گرم نیز شامل عدسی، خوراک لوبیا، تخم مرغ آبپز، نیمرو، املت است و صبحانه سرد از قبیل پنیر، کره، انواع مربا، خامه، خیار، گوجه می باشد.

کافی شاپ هتل ستاره از دنج ترین مکان ها برای گذراندن وقت در کنار دوستان و خانواده است. گردشگان بعد از یک گردش حسابی در جزیره دیدنی کیش می توانند به این مکان آمده و لحظاتی را استراحت کنند. همچنین با سفارش آبمیوه ای خنک در کنار کیکی تازه یا بستنی به خستگی خود پایان دهند.

بیشتر بخوانید :
منابع :