رستوران هتل کوروش کیش دارای جذاب ترین دکوراسیون مدرنی است که چشم هر بیننده را به خود جلب می کند این رستوران از برترین ها در جزیره دیدنی کیش محسوب شده و نام آن در بین گردشگران و کیشوندان شهرت خاصی دارند. روزانه افراد بسیاری این رستوران را برای صرف غذا ترجیح می دهند.

آنلاین هتل کوروش کیش را رزرو کنید

دیزاینی خاص در رستوران هتل 5 ستاره کوروش کیش

رستوران هتل کوروش کیش با معماری فوق العاده ای که دارد و هماهنگی، نظمی که در چیدمان میز و صندلی های خود قرار داده، فضای دلنشینی را برای میل غذا به وجود آورده است. این چیدمان جذاب باعث شده تا میهمانان خوشنود شده و از اینکه وقت خود را در چنین رستورانی می گذرانند رضایت داشته باشند.

رستوران هتل کوروش کیش کارکنان کار آزموده و با تجربه ای  استخدام نموده تا در انجام کار ها و سفارش میهمانان هیچگونه اشتباهی به وجود نیاید. همچنین پرسنل این رستوران رفتار های شایسته ومحترمانه ای در مقابل میهمانان دارند. اینگونه جوی صمیمی با انرژی مثبت در انتظار آن ها خواهد بود.

رستوران زیبای هتل کوروش کیش با موسیقی های آرام و دلنشینش مزه غذا را برای افرادی که به این رستوران می آیند دلچسب تر می کند. این موزیک ها مکانی دنج را برای خلوت های زوجی عاشقانه فراهم کرده تا لحظات خاطره انگیزی را برایشان به ارمغان آورد.

نظافتی کامل در رستوران کوروش جزیره کیش

رستوران هتل جذاب کوروش کیش با پرسن خدماتی عالی که دارد تمامی پروتکل های بهداشتی و نظافت را بر روی همه تجهیزات رستوران رعایت نموده است. چرا که سلامت میهمان برای مدیریت دارای اهمیت می باشد. اینگونه هیچکدام از افرادی که برای خوردن غذا به رستوران هتل کوروش می روند دچار مشکل نخواهند شد.

هتل 5 ستاره کوروش کیش با تخفیف استثنایی

رستوران این هتل کیش با انتخاب ظروفی شیک و تزییناتی که در کشیدن غذا اعمال می کند اشتهای میهمانان را تحریک کرده و رغبتشان به غذا را بیشتر می کند. این رستوران مکان مناسبی برای ملاقات های کاری و دوستانه نیز می باشد. همچنین با تهویه مطبوعی که در سالن غذاخوری گذاشته شده است، به بهتر انجام شدن این ملاقات ها کمک می کند. 

آشپزانی مجرب در رستوران هتل دیدنی کوروش

رستوران هتل کوروش کیش بهترین کادر را برای آشپزخانه در نظر گرفته تا بتوانند غذاهایی جا افتاده و خوش طعم را آماده کنند. همچنین این کادر مجرب با مواد اولیه غذایی تازه به کیفیت غذاهای خود افزوده اند. این رستوران انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را برای میهمانان خود تهیه نموده و به عالی ترین شکل ممکن سرو می کند.

تنوع غذای بالا در رستوران هتل مجلل کیش

رستوران هتل کوروش کیش غذاهایی همچون: انواع ماهی، انواع خورشت، انواع کباب، جوجه کباب، پاچین، ته چین، قیمه، لوبیا پلو، کباب تابه‌ای، چلو گوشت، عدس پلو و ... را طبخ نموده و برای هرکدام از این غذاهامزه متفاوتی را ایجاد کرده اند تا طعمی فراموش نشدنی را در خاطر میهمانان ثبت نمایند.

رزرو آسان هتل کوروش کیش

کافی شاپ هتل کوروش کیش مکانی دنج و آرامی است که با موسیقی های گوش نواز جو فوق العاده ای را ایجاد می کند. در این کافی شاپ انواع آبمیوه های طبیعی، کیک های تازه، بستنی های خوشمزه و نوشیدنی های گرم ارائه می شود. این کافی شاپ بهترین انتخاب برای وقت گذرانی گردشگران است.

بیشتر بخوانید :
منابع :