رستوران کابان کیش دارای فضایی آرام است که سبب شده مشتریان آن روز به روز افزایش یابد. انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران میل نمایید که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد.

رستوران کابان کیش از رستوران‌های مشهور و محبوب جزیره مرجانی کیش است که بسیاری از کیشوندان و گردشگران تور کیش علاقه دارند به این رستوران مراجعه کنند. در این رستوران متنوع ترین غذاها با کیفیتی از مطلوب به میهمانان ارائه می شود.

چه غذاهایی در منوی رستوران کابان کیش وجود دارد؟

در رستوران زیبای کابان کیش منویی متنوع از غذاها پیش روی شما قرار می گیرد که شامل غذاهای بین المللی، فست فودی و ایرانی می شود. تمامی این غذاها مخصوصاً غذاهای ایتالیایی این رستوران فوق العاده با کیفیت بوده ولی قیمتی بسیار مناسب را در قبال آن پرداخت خواهید کرد.

رستوران کابان در جزیره کیش دارای تراسی می باشد که برای سرو غذای میهمانان در دسترس می باشد. زمانی که به تراس مراجعه کنید چشم اندازی از جزیره و غروب خورشید را مشاهده خواهید کرد که فوق العاده لذت بخش می باشد.

چه کسی رستوران کابان کیش را ساخته است؟

رستوران خاص کابان در جزیره کیش 800 متر مربع مساحت دارد و توسط شرکت آرمه تکنیک و طراحی جناب آقای مهندس یوسفی ساخته شده است. یکی دیگر از مزیت های این رستوران پخش موسیقی زنده است که سبب می شود ساعاتی با نشاط را سپری کنید.

این رستوران با طبخ انواع غذاهای کبابی با بهترین کیفیت توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب کند. علاوه بر این موارد غذاهای دیگری مانند پیتزا، استیک، اسنک، پاستا، بورانی، سوپ و ... نیز به خوبی سرو می گردد. آدرس این رستوران در شهرک صدف، ساختمان بساک، طبقه سوم، پلاک38 می باشد.

منابع :