رستوران کادوس کیش از دیگر رستوران های خوب در جزیره کیش است که از نظر هزینه، رنج متوسط را به خود اختصاص داده است. فضایی آرام و دل نشین برای گردشگران در این رستوران فراهم شده تا بتوانند علاوه بر میل غذا، به ساعاتی استراحت نیز بپزدازند. رستوران کابان یکی از معروف رستوران های جزیره است که پیشنهاد می شود در کنار دیگر تفریحات کیش، صرف غذا در آن را از دست دهید. 

رستوران ها و کافی شاپ های جزیره کیش را به طور کامل بشناسید

در رستوران کادوس کیش انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در فضایی تمیز و شیک میل نمایید که بی شک با یک بار امتحان کردن طعام لذیذ آن از طرفداران اصلی غذا های این رستوران می شوید. کیشلندیار به دلیل محبوبیت بالای این رستوران و اهمیت زیادی که بین گردشگران تور کیش دارد، تصمیم گرفته تا در مقاله ای جامع به توضیحاتی درباره اطلاعات این رستوران بپردازد. با ما تا انتهای مطلب همراه شوید.

رستوران کادوس کیش از مواد اولیه مرغوب استفاده می کند؟

رستوران کادوس در جزیره کیش به دلیل بهترین مواد اولیه و مرغوب، از کیفیت غذایی بالایی برخوردار می باشد که هیچ میهمانی از این رستوران ناراضی نبوده است. سرویس دهی عالی و پرسنلی مجرب و مودب از دیگر شاخصه های این رستوران می باشد.

رستوران کادوس کیش علاوه بر غذاهای لذیذ و خوش طعم به دلیل محیط پاکیزه و بهداشتی که دارد سبب شده تا رضایت افراد را به خود جلب کند. تمام این عوامل در کنار یکدیگر به بهترین نحو سبب شده تا توجه های بسیاری به سمت این رستوران جلب شود.

با رستوران یاران کیش بیشتر آشنا شوید

محیط رستوران کادوس جزیره کیش چگونه است؟

محیط دنج و آرام  رستوران باعث شده تا میهمان هنگام صرف غذا حس خوبی داشته باشد. علاوه بر آرام بودن محیط، خانوادگی بودن فضا هم از دیگر ویژگی های این هتل به شمار می رود. فضای تمیز و مطبوع، سرویس بهداشتی، سرویس دهی خوب و ... سبب شده تا انتخاب مناسبی با توجه به قیمتی که دارد باشد.

اگر بعد از صرف غذا می خواهید به مکانی برای خرید مراجعه کنید، نگران نباشید زیرا این رستوران در طبقه مثبت 1 بازارچه گلدیس قرار گرفته است. برای رفتن به این بازارچه باید به بلوار ایران که در قسمت شمالی جزیره قرار دارد بروید. همچنین شما برای استفاده از غذاهای مختلف این رستوران در وعده های غذایی مختلف می توانید در یکی از هتل های کیش واقع در نزدیکی رستوران کادوس اقامت داشته باشید. 

منابع :