از دیگر رستوران های خوب در جزیره کیش می توان به رستوران یاران کیش اشاره کرد. فضایی آرام و دل نشین در این رستوران حاکم بوده که سبب می شود لذت صرف غذا در این مکان برای گردشگران دو چندان شود. از این اغلب به گردشگران تور کیش که می خواهند صرف غذا با هزینه پایین و کیفیت بالا را تجربه کنند، این رستوران پیشنهاد می شود. 

با رستوران ها و کافی شاپ های جزیره کیش آشنا شوید

رستوران یاران کیش از جمله رستوران های ایرانی در جزیره کیش است که طرفداران بسیاری داشته و با کیفیت غذایی خوب خود توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به سمت خود جلب نماید. در این رستوران می توانید انواع غذای ایرانی خوشمزه را نوش جان کنید و از طعم لذیذ و دلنشین آن ها نهایت رضایت و لذت را کسب نمایید. کیشلندریار به عنوان سایت تخصصی ارائه دهنده تفریحات کیش در ادامه مطلب توضحیاتی در این باره را بیان می کند. 

منوی غذایی رستوران یاران کیش چیست؟

رستوران یاران کیش دارای منو های متفاوتی از انواع کباب های لذیذ و خورش ها می باشد که شاید هم اکنون هم اشتهای شما تحریک شده باشد. از محبوب ترین غذاهای این رستوران می توان به برنج و کوبیده، چلو پاچین، ته چین مرغ، باقالی پلو با گوشت و ... اشاره کرد که توسط سر آشپزان حرفه ای با بهترین مواد اولیه طبخ می شوند.

رستوران با کیفیت یاران کیش دارای پرسنل و کارکنان آموزش دیده ای می باشد که با سرویس دهی سریع و عالی محبوب ترین رستوران نزد گردشگران به شمار می رود. از دیگر غذاهای موجود در منو رستوران می توان به منوی دریایی اشاره کرد که بهترین گزینه برای علاقه مندان به این نوع غذاها خواهد بود.

اطلاعات کامل درباره رستوران سالود کیش

رستوران یاران کیش به چه اماکنی نزدیک است؟

رستوران دیدنی یاران کیش مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از نظر کیفیت غذاها عالی می باشد. این رستوران خوب کیش به مرکز خرید آرین کیش فوق العاده نزدیک می باشد. از این رو گردشگران تور کیش می توانند بعد از خرید های عالی برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایند.

رستوران یاران جزیره کیش به هتل های کیش مانند هتل آفتاب شرق کیش بسیارنزدیک بوده ودسترسی خوبی هم به بزرگراه خلیج فارس دارد. از دیگر مکان های نزدیک به این رستوران می توان به بازار عرب ها و ... اشاره کرد که شما می توانید پس از گشت در این بازار جهت صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایید.

منابع :