سوئیت های هتل داریوش کیش به گونه ای طراحی شده اند که آسایش و رفاه میهمانان را به خوبی تامین می کنند. در داخل این اتاق ها علاوه بر امکانات رفاهی بالا، طراحی های فوق العاده زیبایی در نظر گرفته شده که چشمان هرکسی را در بدو ورود خیره می کند. برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید.

با یک کلیک، هتل داریوش کیش را رزرو کنید

سوئیت های هتل داریوش کیش شامل 190 واحد اقامتی می شود که در 3 طبقه جای گرفته اند. این اتاق ها شامل سوئیت های لوکس، اتاق های 3 تخته رو به باغ و دریا، سوئیت های استودیو لوکس کابانه حمام سانروف، کابانای معمولی، اتاق های استاندارد و ... می شود. برخی از اتاق های این هتل کیش امکان اسکان تا 6 نفر را دارا می باشند.

تنوع سوئیت های هتل داریوش کیش

سوئیت های هتل داریوش کیش همانطور که ذکر شد از تنوع بالایی برخوردار هستند که هر گردشگر با هر سلیقه ای می تواند به رزرو یکی از این اتاق ها بپردازد. سوئیت های لوکس هتل داریوش شامل استودیو سوئیت و سوئیت آتوسا می شود که از امکانات و چیدمانی عالی برخوردار می باشند.

کابانا از دیگر سوئیت های هتل مجلل داریوش کیش است که به دو صورت معولی و حمام سانروف دار، ارائه می شوند. در این سوئیت ها شما می توانید دسترسی آسانی به ساحل داشته باشید. در داخل کاباناهای حمام سانروف دار، می توانید حمام آفتاب به دور از هر چشم ناپاکی بگیرید.

سوئیت های 3 تخته رو به باغ و دریا

از دیگر سوئیت های لوکس هتل داریوش جزیره کیش سوئیت های 3 تخته رو به باغ و دریا هستند که برای خانواده 3 نفره، بهترین گزینه اقامت می باشد. در داخل سوئیت های 3 تخته این هتل کیش انواع امکانات رفاهی تدارک دیده شده تا میهمانان مقیم هتل در مدت زمان اقامت، هیچ مشکلی نداشته باشند.

رزرو آنلاین هتل داریوش کیش

سوئیت استودیو لوکس

سوئیت استودیو لوکس هتل داریوش کیش از خاص ترین اتاق های هتل است که با امکاناتی عالی مهیای استراحت میهمانان شده است. سیستم صوتی تصویری حرفه ای همراه با سینما خانواده و دیگر امکانات رفاهی از جمله مزیت های این اتاق می باشد. وجود همین امکانات به روز سبب شده تا یکی از اتاق های گران در هتل داریوش کیش به شمار رود.

سوئیت لوکس رویال

سوئیت های لوکس رویال، گران ترین و خاص ترین اتاق در این هتل کیش است. در سوئیت لوکس رویال شما می توانید تا ظرفیت 6 نفر، اقامت داشته باشید و از فضای وسیع داخل سوئیت و اتاق خواب نهایت استفاده را ببرید. هزینه اقامت در این سوئیت بسیار گران بوده که می توانید از سایت کیشلندیار با تخفیف آن را رزرو کنید.

چشم انداز رویایی سوئیت های هتل داریوش کیش

پنجره تمامی سوئیت های هتل بزرگ و مجلل داریوش کیش چشم اندازی متفاوت را به میهمانان مقیم در هتل هدیه می دهد که شامل چشم انداز رو به دریا و چشم انداز رو به باغ می شود. محوطه زیبای هتل موجب می گردد تا با طبیعتی سبز و زیبا رو به رو شوید و در اتاق های رو به دریا، صدای امواج دریای خلیج فارس را به خوبی گوش فرا دهید.

هتل مجلل داریوش کیش با قیمت ویژه

چه تجهیزاتی در سوئیت های هتل داریوش کیش وجود دارد؟

اتاق های هتل بی نظیر داریوش جزیره کیش از تجهیزات بسیار مدرن و شکیلی ساخته شده اند که به خوبی بیانگر سلیقه مالک این هتل کیش است. سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم خوشبو کننده هوا، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی و ایرانی، تلویزیون ال ای دی، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، یخچال همراه مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، دستگاه چای ساز، میز تحریر و .. تنها بخش کوچکی از امکانات و تجهیزات داخل اتاق های هتل هستند.

تلفیق زیبا ترین رنگ ها، همراه با هارمونی فوق العاده رنگ پرده و مبل ها، باعث شده تا محیطی بسیار فرح بخش داخل سوئیت ها ایجاد شود تا میهمانان در زمان استراحت، لذت بیشتری از اقامت خود ببرند. طراحی داخلی اتاق های این هتل توسط متخصصان حرفه ای انجام شده که در بدو ورود به اتاق قابل مشاهده است.

تخفیف ویژه این هتل کیش از سایت کیشلندیار

سوئیت های منحصر به فرد هتل داریوش مسلماً قیمت هایی متفاوت از یکدیگر دارند که بر روی سایت کیشلندیاردرج شده است. اما جهت رزرو اتاق های این هتل محبوب کش با کمترین نرخ می توانید با یک کلیک وارد سایت رزرو شده و تنها با چند دقیقه وقت گذاشتن، به راحتی رزرو هتل داریوش را انجام دهید و برنامه ریزی سفر خود را انجام دهید.

منابع :