مالک هتل داریوش کیش یکی از برترین چهره های هتلداری و گردشگری در سطح جهانی است که نام ایشان را خُرد و کلان شنده اند. آقای حسین ثابت بکتاش، میلیاردر مشهدی است که در خرداد 1313 چشم به جهان گشود. ایشان در زمان جوانی برای تحصیل به آمریکا سفر می کنند و سرانجام در جزایر قناری، ساخت هتل به ذهن ایشان خطور می کند. سپس تصمیم به ساخت هتل می گیرند که اکنون 9 هتل جزایر قناری، متعلق به آقای ثابت است.

قیمت باورنکردنی هتل داریوش کیش

مالک هتل داریوش کیش و مالک هتل های جزایر قناری، برای برآورده کردن آرزوهای خود در خاک ایران، بعد از چند سال تصمیم می گیرد به ایران بازگردد تا صنعت گردشگری ایران را رونق ببخشد. نه تنها این یکی از افتخارات آقای ثابت است، بلکه چهره برجسته و کارآفرین نمونه نیز از دیگر افتخارات ایشان می باشد.

مالک هتل داریوش کیش چه آرزویی داشت؟

مالک ثروتمند هتل داریوش کیش آقای ثابت همیشه آرزو داشتند تا تخت جمشید کوچکی را در جای دیگری از ایران بنا کنند. پس از تحقیق و تفحص بسیار، دریافتند بهترین مکان برای خلق اثری ماندگار و جاودان جزیره زیبای کیش است. همین امر سبب پیدایش هتل داریوش کیش به عنوان نوساز ترین و برترین هتل در جزیره شد.

با ساخت تخت جمشید کوچک ایران، مالک بخشنده هتل داریوش به آرزوی خود رسید ولی این انتهای کار نبود. آقای حسین ثابت با ساخت دلفیناریوم و باغ پرندگان کیش، رکوردی دیگر در صنعت گردشگری را برای خود به ثبت رساند که نام ایشان را در ایران همواره به نیکی یاد می کنند. البته آرزوی حسین ثابت برای ساخت تخت جمشید کوچک، 125 میلیون دلار هزینه در بر داشت.

آنلاین هتل داریوش کیش را رزرو کنید

مالک هتل 5 ستاره داریوش کیش هتل دیگری در ایران داشت؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باید بگوییم آقای حسین ثابت علاوه بر هتل داریوش، صاحب هتل های دیگری در ایران همچون هتل هلیا، هتل تماشا، هتل آریان، هتل لاله و هتل پانیذ نیز می باشند. البته این هتل های کیش بنا به دلایلی از سال 88 طی چند مرحله واگذار شد. هتل کوروش کیش از دیگر هتل هایی بود که به دست اقای حسین ثابت کلنگ خورد، تا اولین هتل سبز ایران ساخته شود. ولی این هتل کیش نیز به دلایل نامعلومی فروخته شد.

آقای حسین ثابت بکتاش پروژه های دیگری به نام شرکت اسب ایرانیان را نیز در دست احداث داشت که این پروژه هم بر حسب دلایلی ناتمام ماند. ایشان هتل های لاله در سراسر ایران را خریداری نمود تا صنعت توریست و گردشگری کشور را بیش از پیش رونق بخشد. اما متاسفانه باز هم گره در کار ایشان می افتد و مجبور به فروش 25% سهام هتل لاله می شوند. بعد از این اتفاقات ایشان تصمیم می گیرد، تمام تلاش خود را برای کارآفرینی و اشتغال زایی جوانان کند.

اکنون مالک هتل داریوش کیست؟

همانطور که در مطالب بالا ذکر کردیم دست بر قضا، آقای حسین ثابت بکتاش مجبور به فروش هتل داریوش کیش، دلفیناریوم و باغ پرندگان، سهام هتل های لاله و ... به شرکت هواپیمایی زاگرس شد. در حال حاضر مالک هتل داریوش کیش و دیگر موارد ذکر شده، آقای عبدالرضا موسوی مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس هستند.

رزرو هتل داریوش کیش با نرخ عالی

آقای عبدالرضا موسوی یکی از اشخاص مهم در ایران هستند که در شرکت های بسیاری سهام دارند. اما شرکت هواپیمایی زاگرس، هتل داریوش کیش و دیگر متعلقات، از دارایی های مشهود ایشان به شمار می رود. به دلیل این که آقای موسوی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز فعالیت هایی دارند اطلاعات دقیق تری از ایشان در دستری نیست.

شما عزیزان می توانید با نظرات و اطلاعات خود این مقاله را ارتقاء بخشیده و با اشتراک گذاری آن ما را در هرچه بهتر شدن یاری کنید. کیشلندیار سایت جامع رزرو تور کیش و هتل کیش است که بیش از 10 سال سابقه درخشان در این امر داشته و یکی از برترین سایت های شناخته توسط گوگل است.

منابع :