میهمانان هتل ترنج کیش از قشر مرفه جامعه هستند، چرا که این هتل کیش نسبت به دیگر هتل های کیش گران تر است. نوع سبک معماری و ساخت هتل ترنج سبب شده تا افراد زیادی از هموطنان کشورمان و گردشگران خارجی در این مکان اقامت داشته باشند. هتل ترنج علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد از امکانات و تجهیزات فوق پیشرفته ای نیز برخوردار می باشد.

برترین قیمت برای رزرو هتل ترنج کیش

میهمانان هتل ترنج کیش با نهایت احترام از فرودگاه به هتل منتقل می شوند. این انتقال با ماشین های جذاب دوج دورانگو انجام شده و هم برای میهمانان مشهور و هم برای دیگر مهمان های هتل استفاده می شود. ترانسفر با چنین ماشین هایی بیانگر سطح بالای این هتل دریایی است.

آیا افراد سیاسی در هتل ترنج کیش اقامت داشته اند؟

برخی از میهمانان هتل ترنج کیش افراد سیاسی معروف می باشند که وجودشان برای کشور بسیار مورد نیاز است. همین امر باعث شده هتل ترنج کیش به شهرت بالایی نسبت به دیگر هتل ها برسد. در مطالب پایین به مهمان های دیپلماتیک سر شناس و دیگر افراد مشهور هنرمند که در این هتل کیش اقامت داشته اند اشاره خواهیم کرد.

یکی از میهمان های هتل ترنج کیش که شهرت زیادی در کل دنیا دارد و در این هتل اقامت داشته است، جناب آقای رئیس جمهور دکتر حسن روحانی بوده و هدف ایشان از ساکن شدن در هتل دریایی ترنج ارزیابی آن نسبت به دیگر هتل های ایران است. چرا که این هتل یکی از بهترین هتل های خاور میانه می باشد.

از دیگر مهمان های سیاسی و مشهور هتل ترنج کیش مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی است که در زمان خود، یکی از بهترین چهره های سیاسی ایران بوده اند. ایشان که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده اند برای تازه کردن آب و هوا و بدست آوردن سلامتیشان به اقامت در این هتل کیش رو آوردند.

میهمان های دیپلماتیکی که در هتل ترنج کیش اقامت گزیدند و نقش مهمی در جلسه های برجام داشتند، جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف می باشد. ایشان وزیر امور خارجه کشور بوده که با تجربه و مهارت های هایی که دارند توانستند در امر برجام درخشش داشته باشند. افراد معروف دیگری نیز در هتل ترنج کیش ساکن بوده اند.

رزرو هتل ترنج با تخفیف در کیش

کدام یک از هنرمندان در هتل ترنج کیش اقامت داشته اند؟

میهمانان هتل ترنج کیش هنرمندان نیز هستند. بعضی از بازیگران و خواننده ها این هتل را برای چندروزی استراحت ترجیح داده اند. خانم نیکی کرمی که بازیگر ماهر و خوش نامی در سینمای ایران است در هتل ترنج اقامت گزیده و خاطرات زیبایی را از خود به جا گذاشته اند.

هنرمند دیگری که در هتل ترنج کیش اقامت داشته و در بین کودکان و بزرگسالان شناخته شده هستند، آقای مسعود روشن پژوه می باشند. آقای روشن پژوه در مسابقات محله، توانایی خود را نشان داده و به معروفیت خود افزوده اند. این مجری توانا از طرفداران زیادی برخوردار است.

بابک جهانبخش از دیگر میهمانان هتل ترنج کیش

میهمانی شایسته و سرشناس دیگری به نام بابک جهانبخش که خواننده پاپ کشور می باشد، هتل ترنج را برای اقامت خود برگزیده است. آقای بابک جهانبخش سلبریتی خوش نام و موفقی در عرصه موسیقی می باشد. همچنین در جزیره کیش کنسرت های بسیاری را اجرا کرده و به طرفداران خود افزوده است.

رزرو هتل دریایی ترنج کیش با یک کلیک

رضا عطاران هنرمند مشهدی معقول و شهیری می باشد که جایگاه ویژه ای در بین بازیگران سینمای ایران دارد. این بازیگر توانا در فیلم های بسیاری بازی کرده و آوازه نام خود را بر سر زبان ها انداخته و اولین استارت هنرمندی ایشان در سریال طنز مجید دلبندم بوده است. اکنون که با مهمانان هتل ترنج کیش آشنا شده اید می توانید با خیال راحت به رزرو این هتل دریایی بپردازید.

منابع :