ویوی هتل داریوش کیش به دلیل ساحلی بودن این هتل بسیار زیبا و رویایی تعریف می شود. یکی از دلایل مهم برای محبوبیت این هتل کیش موقعیت مکانی بی نظیر آن و ویوی فوق العاده می باشد. البته باید به این نکته توجه داشت که ویو و چشم انداز در هر یک اتاق های هتل با یکدیگر متفاوت است. همین دلیلی برای اختلاف قیمت در هر یک از اتاق های این هتل با یکدیگر می شود.

کمترین قیمت هتل داریوش کیش

ویوی هتل داریوش کیش برای بسیاری از گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است. همین امر باعث شده تا ما در مطلب خود به طور تخصصی به این موضوع بپردازیم. اگر می خواهید با اطمینان کامل اتاق مورد نظر خود را در این هتل رزرو کنید کافی است عکس ها و مطالب ما را تا انتها دنبال کنید.

هتل داریوش کیش در بخش های مختلف از چه ویوی برخوردار است؟

ویوی هتل داریوش کیش از دو بخش شامل ویوی رو به دریا و رو به باغ برخوردار می باشد. شما می توانید با اقامت در اتاق مد نظر خود به خوبی چشم انداز زیبای رو به باغ و یا رو به دریا را مشاهده کنید. بدون شک منظره زیبا در تمامی این اتاق ها حسی دلنشین را به شما عزیزان منتقل خواهد کرد.

علاوه بر ویوی زیبا هتل داریوش کیش و منظره زیبای اطراف این هتل، نمای داخلی آن نیز برای لحظه ای شما را به خود خیره نگه میدارد. طراحی مجلل و با شکوه به همراه جذابیت در شکل دیواره ها از ویژگی های نمای داخلی در این هتل زیبای جزیره کیش محسوب می شود که گردشگران برای اقامت در آن ترغیب می کند.

همین الان هتل داریوش کیش را مشاهده کنید

چشم انداز باغ و دریا در اتاق های هتل داریوش کیش

ویوی رو به باغ اتاق های مختلف در هتل پنج ستاره داریوش کیش یکی از ویژگی های منحصر به فرد در این واحد های اقامتی به شمار می رود. جلوه ای از درختار تنور سرسبز به همراه گل های رنگا رنگ بسیار زیبا بی شک حسی دلپذیر را در شما الغا می کند. هنگامی که پنجره ای اتاق ها را رو به باغ باز می شود عطری خوشایند و بی نظیر را استشمام خواهید کرد که قطعا فوق العاده است.

ویوی رو به باغ در هتل  داریوش کیش یکی از محبوب ترین ویژگی های این هتل می باشد. افراد با اقامت در اتاق های رو به باغ زیبای هتل، شادی و نشاط را در اعماق وجود حس خواهند کرد و حسی سرزندگی را تجربه می کنند. کافی است عکس های موجود از باغ هتل را مورد مشاهده قرار دهید. 

ویوی رو به دریا در تعداد محدودی از اتاق های هتل قابل مشاهده است. دریا به تنهایی آرامشی وصف نشدنی را به تمامی افراد منتقل می کند که همین دلیل مهم برای دوست داشتنی شمردن آن است. حال تصور کنید در کنار استراحت در یک اتاق لوکس و بی نظیر از منظره دریا و صدای موج های آرامبخش بهره مند شوید. اقامت در این اتاق ها با این حس و حال، خاطره ای وصف نشدنی را برایتان رقم می زند.

رزرو هتل داریوش کیش با بیشترین تخفیف

قیمت در اتاق های هتل داریوش کیش بر اساس ویو

قیمت در اتاق های هتل داریوش کیش مطابق با ویوی این اتاق ها قابل تغییر است. اکثر اتاق های دو تخته هتل داریوش کیش و همانطور اکثر سوئیت های این هتل رو به باغ قرار گرفته اند و تنها تعداد محدودی از این نوع اتاق ها رو به دریا هستند. گاهی افراد موضوع قیمت را در اولویت ویوی اتاق قرار می دهند و اتاق های رو به باغ را در این هتل انتخاب می کنند.

هر فردی در نگاه اول متوجه خواهد شد که قیمت اتاق های رو به دریا از اتاق های رو به باغ در این هتل بیشتر است. قیمت زیاد واحد های اقامتی رو به دریا نیز دلیل بر محدودیت آن ها نسبت به اتاق های رو به باغ دارد. از این رو در اکثر مواقع اتاق های رو به دریا سرشار از مهمان است و باید برای رزرو شتاب کرد.

منابع :