ویژگی هتل میراژ کیش منحصر به یک مزیت نمی شود. بلکه در این هتل کیش ویژگی های بسیاری وجود دارد. این هتل از جمله معدود هتل های لوکس کیش است که بعد از سال ۱۳۹۵ افتتاح شده است. همانطور که مستحضر هستید صنعت ساخت و ساز در قسمت هتل کیش با فراز ها و فرود های مختلفی همراه بوده است.

کیش برخلاف دیگر شهر های توریستی دنیا که هر روز در حال به روز رسانی و ایجاد هتل های تازه تاسیس می باشند از سال ۹۵ به بعد، تقریباً ساخت ساز هتل کیش متوقف شد. پس اولین ویژگی هتل میراژ کیش که برتر است، تازه ساز بودن این هتل نسبت به سایر هتل های کیش می باشد.

از دیگر ویژگی هتل میراژ کیش پنج ستاره بودن آن است که دارای موقعیت مکانی مناسبی است. دسترسی این هتل به ساحل و بازار های مهم کیش دسترسی بسیار مطلوبی می باشد. برخلاف عقیده بسیاری از گردشگران که به موقعیت مکانی هتل های کیش توجهی نمی کنند موقعیت مکانی در هتل کیش موضوع بسیار حائز اهمیتی برای انتخاب هتل در کیش می باشد. چرا که یکی از مسایل مهم در هزینه های سفر به جزیره کیش بحث پرداخت کرایه تاکسی های لوکس کیش است.

هتل میراژ کیش و فاصله ای اندک تا اسکله تفریحی

هتل میراژ کیش و رزرو آن شما را از پرداخت هزینه های گران کرایه تاکسی معاف خواهد کرد. از دیگر ویژگی هتل میراژ کیش فاصله آن تا اسکله تفریحی بوده که 900 متر بیشتر نیست. علاوه بر این مورد بازار های مهم مثل بازار مریم و بازار ونوس نیز 450 متر با این هتل کیش فاصله دارند.

هتل لوکس میراژ کیش با داشتن تیپ های مختلفی از اتاق ها، خود را آماده پذیرش اقشار مختلف جامعه با نیاز های مختلف می باشد. سوئیت های جونیور این هتل امکان اقامتی لوکس در اتاق هایی ویژه با امکاناتی بی نظیر را فراهم آورده است. معماری مدرن این اتاق هر بیننده ای را خیره خواهد کرد و سفری لوکس و مرتب را برای شما ایجاد خواهد نمود.

اتاق های هتل 5 ستاره میراژ در کیش

اتاق های استاندارد این هتل نیز امکان اقامتی در خورشان مسافرانی است که معمولا در هتل های پنج ستاره لوکس ایران اقامت خویش را انجام می دهند. تیپ سوم اتاق های این هتل اتاق هایی است که به صورت کابانا در محوطه این هتل قرار دارد می باشد. این اتاق ها ویژه افرادی است که قصد اقامت طولانی مدت در اتاق های هتل ندارند و به اتاق های هتل به چشم یک استراحتگاه نگاه می کنند.

اما در عین حال این افراد می خواهند از تمامی امکانات هتل های پنج ستاره با قیمتی مطلوب و مناسب استفاده کنند. اینجا است که پیشنهاد پرشین هتل سایت جامع رزرو تور و رزرو هتل، هتل میراژ کیش است. پس این هتل کیش با داشتن تیپ های مختلف اتاق، رافع نیاز تمامی مسافرانی است که به دنبال اقامت در هتلی پنج ستاره می باشند که همین امر از ویژگی های منحصر به فرد هتل می باشد.

هتل جذاب میراژ در کیش و امکاناتی مجهز

هتل میراژ کیش دارای جدید ترین سیستم های هوشمند صوتی و تصویری می باشد. تمامی تیپ های اتاقی این هتل مجهز به سیستم آی پی تی وی ۲۴ ساعته و مجهز به بهترین تلویزیون های هوشمند می باشد. شما می توانید در اتاق خود از طریق این تلویزیون ها  به تمامی صفحات مجازی دسترسی داشته باشید و از آخرین سیستم های هوشمند سینمایی نهایت استفاده را ببرید.

هتل جذاب میراژ کیش دارای یکی از قوی ترین مجموعه های آبی در بین هتل های کیش می باشد. سیستم تصفیه  آب در این هتل برخلاف دیگر هتل های کیش اُزون بوده و درسیستم تصفیه این هتل کُلر و وایتکس استفاده نمی شود. به همین علت است که مجموعه آبی این هتل با دیگر هتل های کیش متمایز است که یکی دیگر از ویژگی ها آن به شمار می رود.

هتل میراژ کیش را شما می توانید با قیمت های استثنایی از سایت کیشلندیار رزرو نمایید و علاوه بر استفاده از تخفیف های اقامتی این مجموعه، از تخفیف های ما در تفریحات کیش نیز استفاده نمایید. تمامی موارد نشان می دهد که هر آنچه برای یک سفر عالی نیاز دارید در کیشلندیار گردآوری شده است.

بیشتر بخوانید :
منابع :