پلاژ بانوان کیش به نوعی یکی از پیشرفت های جزیره کیش در صنعت گردشگری حسوب می شود. با ایجاد پلاژ های مخصوص برای بانوان در جزیره کیش، راحتی و آرامش را آن ها نیز در کنار ساحل احساس خواهند کرد. ما در این مقاله به توضیح و معرفی دقیق درباره پلاژ بانوان کیش خواهیم پرداخت.

پلاژ بانوان کیش چیست؟

پلاژ بانوان در کیش به قسمتی گفته می شود که با تلاش های سازمان منطقه آزاد کیش در سواحل اختصاصی جزیره ساخته شده است. بانوان محترم می توانند با پوشش مخصوص به شنا در کنار سواحل به آفتاب گرفتن و یا شنا در دریا بپردازند و نهایت لذت را از آرامش آن کسب کنند. 

درباره راهنمای مسافر کیش بدانید

پلاژ تخصصی بانوان کیش این امکان را برای بانوان فراهم کرده تا بدون هیچگونه نگرانی در سواحل خلیج فارس قدم زنند و از فضای دلنشین در نهایت آزادی لذت ببرند. همچنین در این ساحل های اختصاصی حمام آفتاب ایجاد شده است تا در صورت نیاز و بعد از یک آبتنی دلچسب از آن استفاده کنید.

چه خدمات و امکاناتی در پلاژ بانوان کیش ارائه می شود؟

بخش اختصاصی مربوط به پلاژ بانوان کیش 20 هزار متر مربع مساحت دارد که در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است. از خدمات ایجاد شده در این پلاژ می توان به وجود غریق نجات های حرفه ای اشاره نمود. با قرار گرفتن غریق نجات در کنار بانوان ارجمند خیال آنان از هر لحاظ راحت خواهد شد؛ به گونه ای که حتی می توان کودکان را نیز وارد پلاژ کرد تا به آبتنی بپردازند.

پوشش در کیش را بشناسید

سایبان های متعدد در پلاژ نیز قرار دارند تا در صورت اذیت شدن از نور آفتاب بانوان بتوانند از آن ها استفاده کنند. از دیگر امکانات پلاژ بانوان می توان به حمام اختصاصی با آب شیرین، بوفه خوراکی، وسایل بازی کودکان، اجاره تیوپ، صندلی مخصوص آفتاب، سرویس بهداشتی، نمازخانه و .... اشاره نمود.

ناگفته نمان که تردد هرگونه وسایل تفریحی پرنده از جمله بالن، جایروکوپتر، پاراسل و ... در جهت پلاژ بانوان ممنوع است. هرگونه هواپیمای شخصی یا دیگر هواپیما ها نیز حق رد شدن از آسمان پلاژ بانوان را نخواهند داشت. بانوان محترم می توانند با آسدگی خیال از روز خود در این پلاژ ها لذت کافی را کسب کنند.

بیشتر بخوانید :
منابع :