تاکسی کیش یکی از موضوعات مهم برای سفر به جزیره کیش محسوب می شود. گردشگرانی که قصد سفر به جزیر مرجانی کیش را دارند اغلب با هواپیما به این جزیره سفر می کنند. از این رو برای تردد در شهر نیازمند حمل و نقل عمومی می باشند. تاکسی کیش به عنوان اصلی ترین سیستم حمل و نقل عمومی در کیش محسوب می شود که ما در این مقاله به توضیحی جامع درباره آن پرداخته ایم.

راهنمای مسافر کیش، همراه دائم شما در سفر

تاکسی کیش و تردد در جزیر کیش برای گردشگران بسیاری مورد اهمیت قرار دارد. سالانه بارها کلمه تاکسی های کیش و یا تاکسی کیش توسط کاربران در گوگل سرچ می شود. شما می توانید با خواندن این مطلب تا انتها، ترددی آسان تر و بهتر، بدون بروز هیچگونه مشکلی در سطح جزیره داشته باشید.

تاکسی کیش به چند دسته تقسیم می شود؟

به طور معمول تاکسی کیش دارای خط ها و ماشین های مختلفی است. اگر بخواهیم از دسته بندی این تاکسی ها در جزیره نام ببریم، می توانیم به دو دسته آن ها اشاره داشته باشیم. تاکسی های سفید رنگ به عنوان تاکسی های تلفنی و تاکسی های زرد رنگ به عنوان تاکسی های خطی در کیش فعالیت می کنند. 

البته می توان گفت از سال 1394 حدود 30 خودرو به کیش وارد شدند که به تاکسی لندن و تاکسی انگلیسی معروف هستند. این تاکسی ها نیز از دسته تاکسی های دیگر در کیش محسوب می شوند که برای تردد در جزیره کیش بسیار مناسب می باشند. در ادامه به توضیحی مختصر درباره تاکسی لندن و تاکسی انگیلیسی خواهیم پرداخت.

تاکسی لندن کیش به چه تاکسی هایی گفته می شود؟

تاکسی لندن کیش از زیبایی و راحتی خاصی برخوردار است که همین سبب شده در کیش طرفداران زیادی پیدا کند. خودرو های این نوع تاکسی ها دارای سیستم الکترونیکی می باشند که همین امر باعث اهمیت آن ها برای گردشگران شده است. زیرا با وجود این سیستم های پیشرفته گردشگران می توانند در طول تردد در شهر آرامش خود را حفظ کنند.

فرودگاه بین المللی کیش را بشناسید

امکان استفاده معلولین با ویلچر های خود نیز در تاکسی لندن کیش فراهم می باشد. از این رو تامی افراد می توانند با خیالی آسوده از این تاکسی های راحت برخوردار شوند. می توان گفت با وجود خط ها و تاکسی های متعدد در کیش، تاکسی های لندن بهترین و راحت ترین انتخاب برای شما به حساب می آید. 

بروز ترین و پیشرفته ترین تاکسی کیش

از حدود سال 1397 نخستین تاکسی سبز هیبریدی فعالیت خود را در این جزیره بی نظیر آغاز کرد. این تاکسی ها به منظور کاهش مصرف سوخت و حمایت از محیط زیست به ناوگان حمل و نقل عمومی کیش اضافه شدند. البته اکنون تعداد این تاکسی ها کمی محدود است اما بر اساس سیاست شورای ترافیک جزیره کیش به تدریج به آن ها افزوده خواهد شد.

با وجود تاکسی کیش و خودروی های متعدد جای نگرانی برای کیشوندان و گردشگران عزیز وجود نخواهد داشت. تمامی خودرو های ایجاد شده در تاکسی های این جزیره شیک و مدرن می باشند که حسی دلنشین را در هنگام گشت و گذار در شهر به شما هدیه خواهند داد.

بیشتر بخوانید :
منابع :