هاپ آن هاپ آف کیش وسیله ای است که به تازگی در جزیره کیش ایجاد شده و شما را به یک گشت جزیره عالی دعوت می کند. اکثر گردشگرانی که این جزیره را به عنوان مقصدی برای سفر خود انتخاب می کنند، رزرو تور کیش را انجام داده اند و با هواپیما مسیر مبدا تا مقصد را طی نموده اند. از این رو در طول سفر به این جزیره برای تردد نیاز به خودرو خواهند داشت که هاپ آن و هاپ؛ آن ها را بی نیاز از اجاره خودرو می کند.

برای آشنایی با راهنمای مسافر کیش کلیک کنید

هاپ آن هاپ آف کیش نوعی اتوبوس و وسیله نقلیه عمومی در جزیره کیش می باشد که عموم مردم می توانند از آن به عنوان یکی از تفریحات کیش استفاده نمایند. کیشلندیار در این مقاله به طور کامل این هاپ آپ هاپ آف را به شما معرفی خواهد کرد تا در طول سفر خود بتوانید به راحتی از جزیره کیش دیدن نمایید و یا ترددی راحت در این جزیره داشته باشید. با ما همراه شوید.

هاپ آن هاپ آف کیش، گشتی مقرون به صرفه در جزیره

هاپ آن هاپ آف کیش تاثیر بالایی در کاهش هزینه های سفر به این جزیره دارد. در واقع تردد به وسیله تاکسی و یا اجاره خودرو در جزیره کیش، هزینه های بالایی دارد که به جهت راحتی بیشتر گردشگران، این اتوبوس ها از آغاز سال 1400 تاسیس و افتتاح گردید. البته که اتوبوس های هاپ آن هاپ آف، تنها اتوبوس های معمولی نیستند و گشت با آن ها نوعی گشت به سبک اروپایی می باشد. در ادامه توضیحی بیشتر در این باره را بیان می کنیم.

ساختار اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش

اتوبوس های هاپ آن هاپ آف در کیش با تمامی اتوبوس ها از نظر ساختاری متفاوت می باشد. به گونه ای به صورت رو باز طراحی شده و گردشگران هنگام قرار گیری در آن، می توانند در هوای آزاد و به صورت واضح و راحت از جاذبه های جزیره کیش دیدن کنند. البته این اتوبوس ها اکنون به دو دستگاه محدود می شوند، اما با گذر زمان به تعداد آن ها افزوده می شود و گردشگران بیشتری می توانند از آن ها استفاده نمایند.

نا گفته نماند که اتوبوس های هاپ آن هاپ آف به دو بخش تقسیم بندی می شوند که به صورت دو طبقه طراحی شده و طبقه زیرین سر بسته می باشد، اما طبقه بالایی سقفی ندارد و به همین دلیل می توان گفت این اتوبوس ها رو باز هستند. ضمن اینکه گفته شده در اوایل سال 1401، 2 دستگاه دیگر به هاپ آن هاپ آف افزوده می شود و خدمات عالی را در هنگام گشت به گردشگران ارائه می دهد.

فعالیت اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش

اتوبس های دو طبقه کیش به نام هاپ آن هاپ آف شناخته می شوند، با سرمایه گذاری جناب آقای امیر غفار پور تاسیس شده اند که اکنون همین شخص به عنوان میر عامل مجموعه خدمت رسانی می کند. این اتوبوس ها همانطور که گفته شد شما را به گشت از جزیره دعوت می کنند و همواره در حال حرکت می باشند که شما می توانید در هر زمان با مراجعه به یکی از ایستگاه های مخصوص سوار بر آن شوید.

فرودگاه بین المللی کیش را بیشتر بشناسید

هاپ آن هاپ آف جزیره کیش در مسیر حرکت خود، در هر مقصد گردشگری و جاذبه ای، حدود 15 دقیقه توقف دارد تا بازدید کنندگان بتوانند به راحتی از آن محل دیدن نمایند و سپس سوار بر اتوبوس شده و به مقصد بعدی بروند. هنگام بازدید توسط این اتوبوس ها یک نقشه رایگان نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا از محل های گردشگری و جاذبه های این جزیره اطلاع کامل داشته باشید.

چگونه می توان از اتوبوس های هاپ آن هاپ آف کیش استفاده کرد؟

برای استفاده از اتوبوس های هاپ آن هاپ آف معروف کیش کافی است تا بلیط این اتوبوس ها را خریداری نمایید و سپس به یکی از ایستگاه های مخصوص این اتوبوس ها مراجعه نمایید. بلیط شما حدود 48 ساعت تا 72 ساعت اعتبار دارد و شما می توانید در هر زمان که نیاز داشتید، هرچند بار که می خواهید از آن استفاده نمایید.

البته توجه داشته باشید که هر بلیط برای استفاده از هاپ آن هاپ آف در جزیره کیش مخصوص یک نفر است و شما برای هر نفر از اعضای خانواده خود می بایستی تا یک بلیط را خریداری نمایید. با توجه به ظرفیت کم این اتوبوس ها و محدود بودن آن ها، پیشنهاد می شود تا به صورت آنلاین از سایت کیشلندیار در سریع ترین حالت ممکن بلیط خود را خریداری نمایید تا با تکمیل ظرفیت آن ها مواجه نشوید.

خدمات هاپ آن هاپ آف برای گردشگران چیست؟

هاپ آن هاپ آف هاپ آف کیش همراه با تور های اجرایی که برای گردشگران برگزار می کند، خدمات رفاهی را نیز در اختیار آن ها قرار می دهد. همچنین راهنمای اعتباری به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی علاوه بر لیدر تور شما در اختیار قرار داده می شود که شما را از تاریخچه و اطلاعات هر جاذبه گردشگری در کیش مطلع می کند. شما می توانید با یک برنامه ریزی درست در جزیره کیش، به وسیله هپ آن هاپ آف بهترین جاذبه های این جزیره را در سریع ترین زمان مورد بازدید قرار دهید و تجربه ای عالی را کسب نمایید.

اطلاعاتی کامل درباره تاکسی کیش

از جمله خدمات هاپ آن هاپ آف تازه تاسیس کیش در هنگام گشت می توان به به ارائه یک عدد handsfree  اشاره نمود. همچنین پذیرایی به صورت نوشیدنی و تنقلات، بن تخفیف خرید، اهدای دفترچه های تخفیف از مراکز خرید کیش و .... از دیگر خدمات این اتوبوس ها می باشند. 

مسیر و ایستگاه های هاپ آن هاپ آف کیش

هاپ آن هاپ آف کیش همانطور که بارها ذکر کردیم، به تازگی در جزیره کیش احداث گردیده و به همین دلیل، اکنون دارای مسیر های مختلفی نمی باشد. این اتوبوس ها در حال حاظر تنها در یک مسیر حرکت می کنند و در ایستگاه های مرکز جزیره، اسکله تفریحی، دامون ساحلی، شهر زیر زمینی کاریز، درخت سبز، شهر تاریخی حریره، بندر تاریخی، جاده جهان، اسکله میرمهنا، بندر تاریخی، جاده جهان، اسکله میرمهنا، سفین قدیم، کلبه هور، تم پارک سنتر کیش و ... توقف خواهد کرد.

البته این ایستگاه های هاپ آن هاپ آف جذاب کیش تنها به این تعداد محدود نمی شوند. بلکه شما می توانید با سوار شدن بر این اتوبوس های رو باز از دیگر جاذبه هایی مانند کشتی یونایی، بومگردی باغو، پارک آبی اوشن کیش، پارک دلفین ها، ساحل نیلوفر، ساحل سیمرغ، ساحل مارینا، ساحل مرجان، کوروش برند سنتر و میدان پردیس نیز دیدن کنید. برخی از هتل های کیش مانند هتل ارم کیش، هتل داریوش کیش و هتل ترنج کیش نیز در مسیر بازدید این اتوبوس ها قرار گرفته اند. 

انواع تور هاپ آن هاپ آف در کیش

هاپ آن هاپ آف کیش در انواع مختلفی برگزار می شود که گردشگران می توانند به خواست خود در زمان اجرای تور های هاپ آن هاپ آف از آن ها استفاده نمایند. از جمله انواع این اتوبوس ها می توان به گشت کلاسیک، گشت تاریخی، گشت VIP، گشت شب، گشت کیش، گشت کودکانه و هاپ آن هاپ آف به طعم کیش اشاره نمود. 

مکان های تاریخی کیش را و مطالبی درباره آن ها

از جمله تفاوت این گشت ها می توان به نوع خدمات آن ها اشاره نمود. به عنوان مثال در گشت کلاسیک، علاوه بر خدمات ذکر شده در بالای مطلب، یک کارت تخفیف به گردشگران ارائه می شود، اما در گشت تاریخی این دو کارت در اختیار گردشگران قرار داده خواهد شد و در گشت VIP هر فرد دارای چهار کارت تخفیف می باشد. 

در گشت شبانه نیز شروع حرکت هاپ ان هاپ آف از ساعت 21:00 الی 3:00 بامداد آغاز می شود که همراه با این گشت، خدماتی چون شام محلی، جنگ شبانه و بازدید از کشتی یونایی به طور کامل صورت خواهد گرفت. گشت طعم نیز گشتی خوراکی گردی است که در آن گردشگران با انواع غذاهای محلی آشنایی پیدا می کنند و نحوه پخت آن ها را می آموزند. 

بیشتر بخوانید :
منابع :