رستوران باران کیش، نامی آشنا برای گردشگران تور کیش است که از کیفیت غذایی بالای آن بسیار راضی هستند. موقعیت مکانی این رستوران به گونه ای است که شما دسترسی راحتی به مرکز خرید زیتون کیش خواهید داشت. مرکز خرید زیتون جزیره کیش یکی از مراکز خرید ارزان در جزیره کیش به شمار می رود.

با رستوران ها و کافی شاپ های کیش به طور کامل آشنا شوید

رستوران باران کیش یکی از رستوران های ارزان قیمت در جزیره کیش است که به همین دلیل، محبوبیت بالایی برای گردشگران دارد. اگر شما نیز به دنبال تفریحات کیش هستید و یا می خواهید در رستوران های با کیفیت این جزیره به صرف غذا بپردازید می توانید ابتدا در سایت کیشلندیار اطلاعاتی جامع درباره آن ها را به دست آورید و سپس اقدام به رزرو با بهترین قیمت کنید. اکنون در این مقاله نیز کیشلندیار به توضیح درباره رستوران باران کیش پرداخته است.

رستوران باران کیش چه نوع غذایی سرو می کند؟

رستوران باران کیش انواع غذاهای لذیذ ایرانی را سرو کرده و با کیفیتی بسیار بالا از میهمانان خود پذیرایی می کند. این رستوران خوب جزیره کیش علاوه بر غذاهای ایرانی، انواع غذاهای کبابی و دریایی، دیزی سنگی و ... را نیز ارائه می دهد که هر سلیقه و ذائقه ای را با رضایت کامل مواجه خواهد کرد.

رستوران با کیفیت باران کیش ظرفیتی بالغ بر 55 نفر دارد که شاید نسبت به دیگر رستوران های جزیره کیش کمی کوچک به نظر آید. اما محیط تمیز، صمیمی و دنج این رستوران سبب می شود تا شما این مسئله را نادیده بگیرید و با نهایت لذت و آرامش در کنار عزیزان خود به صرف غذا در فضای زیبای آن بپردازید.

آشنایی با رستوران پایاپ کیش

ایا استعمال دخانیات دررستوران باران کیش آزاد  است؟

یکی دیگر از محاسن رستوران خوب باران در جزیره کیش، ممنوع بودن استعمال دخانیات می باشد. همین امر موجب می شود تا خانواده ها برای صرف غذا، این رستوران را بیشتر ترجیح دهند. کیفیت بالای غذاها و خدمات دهی فوق العاده از دیگر ویژگی های این رستوران می باشد.

از امکاناتی که در این رستوران عالی جزیره کیش وجود دارد سیستم سرمایشی، سرویس بهداشتی، اینترنت رایگان، غذای بیرون بر و ... می باشد. پس با مراجعه به این رستوران می توانید ساعاتی خوش همراه با خانواده و لذت صرف غذایی با کیفیت را ببرید.

منابع :