رستوران میرمهنا کیش یکی از رستورا‌ن های قدیمی جزیره کیش است که در کنار سواحل خلیج همیشه فارس قرار گرفته و علاوه بر فضای داخلی، دارای فضای باز بسیار زیبایی است. منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد که با تنوع بالا نظر بسیاری از گردشگران تور کیش را به سمت خود جلب می کند.

در سفر به کیش به کدام رستوران ها و کافی شاپ ها برویم؟

رستوران میر مهنا کیش در کنار یکی از هتل های کیش قرار دارد. نام آن هتل کیش هتل تاپ رز است که از هتل های ارزان این جزیره محسوب می شود. با اقامت در این هتل می توانید دسترسی اسانی به رستوران فوق الذکر داشته باشید. البته که این رستوران به دلیل موقعیت مکانی عالی، به بسیاری از تفریحات کیش دسترسی راحتی دارد و گزینه ای عالی برای توقفی کوتاه به حساب می آید. برای کسب اطلاعات دقیق درباره این رستوران به نام و بی نظیر با کیشلندیار در ادامه مطلب همراه شوید.

مزایای رستوران میرمهنا کیش

رستوران با کیفیت میر مهنا کیش از مزایای خوبی نظیر چشم انداز دریا و کیفیت غذایی خوب برخوردار است. اما فقط تنها این نکته نبوده و پخش موسیقی زنده و فضای بسیار مطلوب آن از دیگر ویژگی های این رستوران گران قیمت کیش به شمار می رود. اکثر گردشگرانی که قیمت برای آن ها چندان اهمیتی ندارد و علاقه مند هستید در بهترین مکان های کیش به صرف غذا بپردازند، اغلب این این رستوران را مورد انتخاب قرار می دهند.

همجواری رستوران میر مهنا کیش با دریا سبب شده تا آرامش خاصی را تجربه کنید. وجود یک دلقک در این رستوران باعث می شود تا کودکان شما همیشه خوشحال و خندان باشند. این امر موجب لذت بیشتر کودکان در هنگام صرف غذا می شود و لحظاتی به یادماندنی و خاطره انگیز را برای شما رقم می زند.

آشنایی کامل با رستوران پدیده شاندیز کیش

منوی متنوع رستوران میر مهنا کیش

متنوع ترین غذاهای بین الملی و ایرانی را می توانید در منو رستوران میرمهنا کیش بیابید. زیرا کامل ترین ها غذاها را در لیست خود گنجانده است.لازم به ذکر است غذاهای دریایی هم در این رستوران طبخ می شود که با به طبع دیگر افراد خواهند بود. از این رو می توان گفت شما به همراه عزیزان خود با هر ذائقه ای می توانید از غذاهای این رستوران بهره مند شوید.

منابع :