اتاق های هتل بین المللی کیش زیبا ترین طراحی داخلی را داشته و از ترکیب رنگ بندی خاصی نیز در تمامی اتاق ها برخوردار می باشد. هتل بین المللی کیش در سال 1396 آغاز به فعالیت کرد و دارای 100 اتاق با ابعاد و متراژ عالی می باشد. کلیه اتاق های این هتل کیش تجهیزات پیشرفته ای داشته و با هماهنگی خاصی در کنار یکدیگر چیده شده اند.

رزرو آنلاین هتل بین المللی کیش

رضایت از اتاق های هتل جذاب بین المللی کیش

اتاق های هتل بین المللی کیش بسیار تمیز و شیک می باشند و تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی میهمانان در آن ها فراهم شده است. این هتل جزیره دیدنی کیش با قرار دادن تجهیزات کامل و مدرن در واحد های اقامتی خود می کوشد تا میزان رضایتمندی میهمانان را به بالاترین حد ممکن برساند و در سفر های بعدی شان در اولویت قرار بگیرد.

تجهیزات گسترده اتاق های هتل بی نظیر بین المللی کیش

از تجهیزات اتاق های هتل بین المللی کیش می توان به سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مبلمان، میز وصندلی، کمد، تخت، آباژور، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، اینترنت رایگان پر سرعت، آیینه دلاور، امکانات بهداشتی، مینی بار و دیگر امکانات رفاهی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: امکانات هتل بین المللی کیش

اتاق های هتل بین المللی کیش تنوع زیادی داشته تا گردشگران بتوانند به راحتی با خانواده خود با هرتعداد نفری که هستند به رزرو این هتل بپردازند. این تنوع شامل: اتاق های سینگل، اتاق های کانکت، اتاق های دو تخته دابل، اتاق های دو تخته توئین، اتاق های تریپل (سه تخته)، سوئیت های چهارتخته.

بهترین قیمت هتل بین المللی کیش

چشم انداز های زیبای هتل ممتاز بین المللی کیش

اتاق های هتل دیدنی بین المللی کیش دارای چشم انداز منحصر به فردی می باشد. پنجره برخی از اتاق های هتل بین المللی کیش رو به دریا و برخی دیگر به روی جزیره گشوده می شود. اتاق هایی که رو به دریا هستند از لحاظ اقتصادی هزینه بالاتری برای اقامت دارند. با این وجود گردشگران علاقه بیشتری به آن ها نشان می دهند.

تصور کنید در واحد های اقامتی رو به دریا هتل منحصر به فرد بین المللی کیش ساکن شده اید. در این هنگام متوجه خواهید شد، پنجره های اتاقتان اشراف کاملی به آب های دریای خلیج فارس دارند، همچنین غروب دل انگیز خورشید قابل رؤیت می باشد. دیدن این چشم انداز های باشکوه فوق العاده نیست؟

هتل 5 ستاره بین المللی کیش پرسنل خدماتی با تجربه ای را استخدام نموده تا بتوانند به خوبی اتاق های هتل را تمیز نموده و چیزی را از قلم نیندازند. این پرسنل تمامی پروتکل های بهداشتی را در کلیه اتاق ها رعایت کرده و همه تجهیزاتشان را ضدعفونی می کنند. اینگونه فضایی تمیز را برای میهمان بعدی آماده می کنند.

بدون دردسر هتل بین المللی کش را رزرو کنید

خواهید پسندید: رستوران هتل بین المللی کیش

هتلی قیمت مناسب در قلب جزیره کیش

اتاق های هتل خاص بین المللی کیش قیمت های مقرون به صرفه ای را در سایت کیشلندیار دارد. گردشگرانی که تمایل به رزرو اتاق در این هتل هستند می توانند به سایت کیشلندیار مراجعه نموده و به رزرو اتاق مورد پسندشان بپردازند. گردشگران توجه داشته باشند برای اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان این مجموعه معتبر نیز تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید :
منابع :