اتاق های هتل شایگان کیش از لحاظ ظاهری نمای داخلی بسیار شیکی دارند که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. اتاق های این هتل جذاب از چیدمان و دیزاین خاصی تشکیل شده که اوج خوش سلیقه ای را می توان با اندک نگاهی در آن یافت. تمامی اتاق های هتل شایگان به بهترین شکل ممکن ساخته شده اند. همین امر سبب شده تا افراد زیادی علاقمند به اقامت در این هتل کیش شوند.

با بیشترین تخفیف هتل شایگان کیش را رزرو کنید

اتاق های هتل شایگان کیش برای آسایش میهمانان برترین امکانات و تجهیزات را در خود قرار داده است، چرا که رفاه آن ها مسئله ای مهم برای مدیریت این هتل جزیره مرجانی کیش می باشد. همچنین از هر تلاشی برای آرامش میهمانان دریغ نمی کند تا دچار هیچگونه نارضایتی نشوند.

اتاق های هتل شایگان کیش
اتاق های 1 تخته هتل شایگان در کیش

ترکیبی از زیباترین رنگ ها در اتاق های هتل 5 ستاره شایگان کیش

اتاق های هتل شایگان کیش تلفیقی از زیباترین رنگ ها را در کاغذ دیواری اتاق ها، پرده ها، مبلمان، رو تختی ها، قالیچه ها، پارکت ها و ... به کار برده است، که اسباب آرامش میهمانان را فراهم می کند. کاغذ دیواری در اتاق ها با ترکیب رنگ های متفاوت، قشنگ ترین نمای ظاهری را به وجود آورده اند.

مقاله مرتبط: رستوران هتل شایگان کیش

اتاق های زیبای هتل شایگان کیش با تجهیزات کاملی که دارد باعث شده تا رزرو کنندگان از اقامت خود نهایت رضایت را داشته و برای تهیه احتیاجات خود به بیرون از هتل مراجعه نکنند. بودن این تجهیزات از نکات مهمی بوده که گردشگران قبل از انتخاب هتل به آن توجه دارند.

هتل 5 ستاره شایگان کیش با قیمتی استثنایی

اتاق های هتل شایگان کیش
سوئیت دابل هتل 5 ستاره شایگان کیش

ویو لذت بخش اتاق های هتل بی نظیر شایگان کیش

اتاق های لاکچری هتل شایگان از چشم انداز های زیبایی نیز بهره مند است. پنجره های برخی از اتاق های این هتل رو به دریای بیکران خلیج فارس گشوده می شوند، اما با اندک فاصله ای دیدن دریا امکان پذیر است. پنجره های برخی دیگر از اتاق ها رو به محوطه هتل باز می شوند که نمایی از فضای سبز هتل قابل مشاهده می باشد.

بیشتر بخوانید: امکانات اتاق های هتل شایگان کیش

تنوع اتاقی در هتل منحصر به فرد شایگان کیش خوب است. از اتاق های این هتل می توان به : اتاق های دو تخته برای یک نفر، اتاق های دوتخته دابل رو به دریا، اتاق های دو تخته دابل رو به محوطه هتل، اتاق های دو تخته توئین، اتاق های سه تخته رو به دریا، اتاق های سه تخته رو به محوطه هتل اشاره نمود.

اتاق های هتل شایگان کیش
سرویس بهداشتی اتاق های هتل شایگان

تجهیزات اتاق های شیک هتل شایگان کیش

تجهیزات موجود در اتاق های هتل دیدنی شایگان کیش شامل سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، تلفن، میز تحریر، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

با تخفیف ویژه هتل شایگان کیش را رزرو نمایید

اتاق های هتل 5 ستاره شایگان کیش قیمت های متفاوتی داشته که بستگی به ویو اتاق ها و تعداد تخت ها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هتل شایگان و قیمت اتاق های آن گردشگران می توانند به سایت کیشلندیار مراجعه کنند. همچنین در عرض چند ثانیه به صورت آنلاین اتاق مورد علاقه خود را گلچین کرده و هزینه را در سایت واریز نمایند.

بیشتر بخوانید :
منابع :