امکانات هتل شایگان کیش بسیار گسترده بوده و یکی از پر اهمیت ترین خصوصیات این هتل کیش به شمار می رود. این امکانات فوق العاده، اسباب راحتی و آسایش گردشگران تور کیش را فراهم می کند که همین امر سبب می شود تا افراد رزرو هتل شایگان کیش را انجام دهند.

بهترین تخفیف برای رزرو هتل شایگان کیش

امکانات هتل 5 ستاره شایگان کیش به صورت کامل گرد آوری شده تا میهمانان آسایش بیشتری داشته و احساس خوبی از اقامت در این هتل داشته باشند و در سفرهای بعدی باز هم این هتل را برای اسکان خود انتخاب کنند. این هتل می داند که اگر امکانات و تجهیزات رفاهی میهمانان را فراهم نکند، قطعاً در جذب میهمان شکست می خورد.

امکانات هتل شایگان کیش
سالن ماساژ از دیگر امکانات هتل شایگان کیش

مقاله مرتبط: رستوران هتل شایگان کیش

امکانات هتل لوکس شایگان کیش در حد لول هتل

امکانات هتل شایگان جزیره کیش همتراز با سطح لول هتل بوده و این امکانات به خوبی قابل مشاهده و استفاده می باشد. مجموعه آبی، تاکسی سرویس و خدمات دیگر از جمله امکانات این هتل محبوب کیش می باشند. این امکانات باعث شده افراد زیادی اغوا به رزرو این هتل شوند.

امکانات هتل شایگان کیش
استخر هتل شایگان کیش

رزرو هتل 5 ستاره شایگان با قیمتی ویژه

امکانات هتل درجه یک شایگان کیش مختص به مجموعه آبی نیست و پارکینگ، خدمات ماساژ، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری و ... نیز از دیگر امکانات این هتل کیش می باشد. در ادامه به شرح مختصری از مهم ترین امکانات این هتل دیدنی کیش خواهیم پرداخت تا بیشتر با آن آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اتاق های هتل شایگان کیش

امکانات هتل شایگان کیش
سونای بخار هتل مجلل شایگان جزیره کیش

مجموعه آبی و خدمات هتل شایگان کیش

مجموعه آبی این هتل کیش که شامل استخر، سونا و جکوزی می شود با بهترین دستگاه های تصفیه، عاری از هرگونه میکروب می شوند. در استخر هتل می توانید مشغول شنا شوید و از سونای خشک و بخار نهایت استفاده را ببرید. از فواید سونا و جکوزی می توان به رفع گرفتگی عضلات، پاکسازی پوست و ... اشاره کرد.

تخفیف فوق العاده هتل شایگان کیش

امکانات هتل شایگان کیش
سونا خشک هتل شایگان

از دیگر امکانات هتل لاکچری شایگان می توان به: اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، امکانات ویژه برای معلولین، اتاق چمدان، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، و ... اشاره کرد. همچنین خدمات ارزنده ی دیگری نیز در این هتل ارائه می شود.

از خدماتی که هتل 5 ستاره شایگان کیش به میهمانان خود ارائه می دهد شامل روم سرویس، سرویس دهی 24 ساعته، سرو صبحانه در اتاق، مینی بار در اتاق ها، نظافت روزانه، خدمات استقبال و بدرقه با هزینه، روزنامه، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، میز صبحانه به صورت بوفه، خدمات باربری و ... می شود.

بیشتر بخوانید :
منابع :