امکانات هتل لیلیوم کیش اسباب آسایش و راحتی میهمانان را فراهم کرده است. چرا که امکانات این هتل گسترده بوده و از اصلی ترین ویژگی های این هتل به شمار می رود، گردشگران با انتخاب هتل لیلیوم برای اقامت خود قطعاً رضایت کافی را خواهند داشت. زیرا تمامی احتیاجات لازم گردشگران را مهیا ساخته است.

رزرو آنلاین هتل لیلیوم کیش

امکانات هتل لیلیوم کیش و رفاه بیشتر میهمانان

امکانات هتل لیلیوم کیش بسیار کامل بوده تا میهمانان با بودن آن ها احساس خوشآیندی داشته باشند و در سفرهای بعدیشان بازهم این هتل کیش را برای اقامتشان برگزینند. این هتل جزیره مرجانی کیش با فراهم کردن امکاناتی پیشرفته توانسته در جذب گردشگران موفق باشد و خوش نامی خود را آوازه خاص و عام کند.

مقاله مرتبط: رستوران هتل لیلیلوم کیش

امکانات هتل جذاب لیلیوم کیش برای آسودگی هر چه بیشتر میهمانان در نظر گرفته شده است. چرا که رفاه آن ها برای مدیریت هتل شایگان کیش پر اهمیت بوده و همواره برای بهتر شدن می کوشند تا هیچگونه کوتاهی در ارائه امکانات و خدمات نداشته باشد. مدیریت این هتل منحصر به فرد ، آموزش های لازم را در اداره هتل دیده و بسیار مسؤولیت پذیر می باشد.

امکانات هتل 4 ستاره لیلیوم کیش از این قبیل اند: پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، لاندری، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات چایخانه سنتی، آسانسور، صرافی، دستگاه واکس کفش، فضای سبز، امکانات ویژه معلولین، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان در تمام نقاط هتل، دستگاه های فکس، پرینتر، فتوکپی و ... .

هتل جذاب لیلیوم کش را با بیشترین تخفیف رزرو کنید

خدمات هتل دیدنی لیلیوم کیش

خدمات هتل 4 ستاره لیلیوم جزیره کیش شامل: روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سرویس دهی روزانه ، سرو صبحانه در اتاق، میز گردشگری برای خرید تفریحات کیش و هماهنگی گشت جزیره، مینی بار در اتاق ها با هزینه، نظافت روزانه، استقبال، روزنامه، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، میز صبحانه به صورت بوفه، خدمات باربری و ... می باشد.

بیشتر بخوانید: اتاق های هتل لیلیوم کیش

سالن کنفرانس در هتل بزرگ لیلیوم کیش

سالن کنفرانس یکی از مهم ترین امکانات هتل لیلیوم کیش به شمار می رود. در این مکان برگزاری همایش ها، کنفرانس ها، سمینار ها انجام می پذیرد. همچنین جلسات مهم کاری نیز در سالن کنفرانس هتل لیلیوم صورت می گیرد. این سالن امکاناتی همچون: میز کنفرانس، اینترنت پر سرعت بدون سیم، سیستم رأی گیری، سیستم پخش و ضبط صدا، دستگاه ویدئو پروژکتور را دارا می باشد.

لاندری از دیگر امکاناتی است که در هتل لیلیوم وجود دارد. نام دیگر آن خشک شویی بوده و فعالیتی که در این مکان صورت می گیرد، شستن لباس ها با تجهیزاتی پیشرفته که مانع خراب شدن لباس شود و در مرحله دوم خشک کردن لباس، و پس از آن اتو کردن البسه با دستگاه های اتو پرس به راحتی انجام می شود.

رزرو هتل لیلیوم کیش با قیمتی ویژه

امکانات معلولین در هتل بی نظیر لیلیوم کیش

امکانات ویژه معلولین جزء امکانات خاص هتل لیلیوم است. این هتل رمپ هایی را در قسمت ورودی هتل ساخته که معلولین با ویلچرهایشان به راحتی بتوانند وارد هتل شوند. همچنین هتل لیلیوم ویلچر هایی را برای ارائه به میهمانان ناتوان آماده کرده تا رفاه بیشتری در هنگام پذیرش داشته باشند.

بیشتر بخوانید :
منابع :