یکی از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران خوان سالار کیش است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و مسافران خود تداک دیده تا کمال آرامش را در حین غذا خوردن داشته باشند. انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران میل نمایید که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران می شوید.

رستوران ها و کافی شاپ های کیش را بیشتر بشناسید

رستوران خوان سالار کیش دارای منو های متفاوتی از انواع کباب ها و خورش ها می باشد. در این مکان کباب های خوشمزه ای طبخ می شود که دهان هر کسی را آب می اندازد. فضای تمیز و زیبای رستوران باعث شده تا مشتریان پر و پا قرصی برای خود جمع کند. با توجه به این موضوعات می توان گفت که این رستوران از رستوران های محبوب جزیره است که بنا به همین دلیل، کیشلندیار در مقاله ای جامع، توضیحاتی جامع درباره آن را بیان می کند. با ما همراه شوید.

چه امکاناتی در رستوران خوان سالار کیش وجود دارد؟

پرسنل و کارکنان آموزش دیده و مجرب این رستوران با کمال ادب و احترام با مشتریان خود رفتار می کنند. همین امر سبب شده تا میهمانانی که به این رستوران مراجعه می کنند بتوانند نهایت لذت را از صرف غذا پس از انجام بهترین تفریحات کیش ببرند. بنابراین اگر در سفر به کیش به دنبال مکانی عالی برای صرف غذاهای مورد علاقه خود هستید، این رستوران می تواند گزینه ای مناسب برای شما محسوب شود.

از دیگر غذاهایی که در منوی رستوران خوان سالار جزیره کیش وجود دارد می توان به غذاهای کبابی و دریایی آن اشاره کرد. پس با این تفاسیر درخواهید یافت که این رستوران تمامی ذائقه ها را پوشش می دهد و برای هر سلیقه ای مناسب است. کافی است تا در یکی از هتل های کیش نزدیک به این رستوران اقامت داشته باشید تا بتوانید در هر زمان از وعده های مختلف نهایت لذت را ببرید.

آشنایی با رستوران باران در کیش

آیا رستوران خوان سالار کیش مورد تایید وزارت بهداشت است؟

این رستوران جزیره کیش مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از نظر کیفیت غذاها عالی می باشد. ساحل زیبای مرجانی جزیره کیش در نزدیکی این رستوران قرار  گرفته است. از این رو گردشگران تور کیش می توانند برای صرف غذا به این رستوران مراجعه نمایند. این رستوران کیش در خیابان خور و خیابان جهان قرار گرفته است. پخش موزیک زنده، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی و … از جمله امکانات این رستوران هستند.

منابع :