بازار پردیس یک  در کیش از مشهور ترین مجتمع های تجاری این جزیره می باشد. فروشگاه های تجاری این بازار جزیره کیش، بیش از 200 واحد تجاری دارد که شامل انواع مختلف پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن هاي همراه، كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستم هاي كامپيوتري، تعميرات موبايل و… می باشد.

تنوع امکانات در بازار پردیس یک کیش

بازار معروف پردیس یک در کیش از مزیت های ویژه ای برخوردار است. این مزیت ها وجود آژانس های مسافرتي، شعب بانک ها، یک رستوران، یك چایخانه سنتى و یك کافی‌شاپ و كافی‌ نت در خود بازار می باشد. این مزایا سبب شده تا خریداران رفاه بیشتری داشته باشند.

بازار پردیس یک در جزیره زیبای کیش همه روزه رأس ساعت 22 مراسم قرعه كشي بازار با برنامه هاي شاد و ارائه جوايز نفيس به برندگان اجراء مي گردد. این بازار یکی از مراکز تجاری قدیمی کیش می باشد، بگونه ای که نزد تمامی افراد بسیار محبوب است و روزانه افراد زیادی برای خرید کردن به این مکان مراجعه می کنند.

این مجتمع خرید به دلیل عرضه ی اقلام با کیفیت و متنوع باعث شده تا مکانی مناسب برای سلیقه ی افراد سخت پسند باشد. در این بازار می توان احتیاجات خودرا با قیمت های استثنائی تهیه نمود. داشتن مراسم قرعه کشی هرشب در بازار پردیس یک کیش می تواند برای افرادی که برنده جوایز می شوند یک خاطره ی دلنشین و به یادماندنی از سفر به جزیره باشد.

در کنار مراسم قرعه کشی بازار پردیس اجرای برنامه های جذاب و پخش موزیک شاد سبب شده است تا فروشگاه ها لحظات خوبی را برای مشتریانش ایجاد کند. گردشگران با ورد به این مکان خواهند فهمید که بهترین مکان را برای خرید کردن خود انتخاب کرده اند و از تک تک لحظاتشان لذت خواهند برد.

موقعیت مکانی عالی هتل پردیس یک در کیش

بازار جذاب پردیس یک کیش واقع در بین خیابان فردوسی و بلوار رازی می باشد. این بازار در مرکز جزیره قرار گرفته و دسترسی راحتی را برای کیشوندان و گردشگران به وجود آورده است. همین امر سبب شده تا افرادی که برای خرید به این مکان می آیند رضایت کافی را داشته باشند. افرادی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند می توانند سایت کیشلندیار را جست و جو کنند و مقاله مربوط به این بازار را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید :
منابع :