مرکز خرید دیپلمات کیش را برای آشنایی بیشتر در سایت کیش لندیار را بررسی کنید. در این مرکز خرید استفاده از متریاژ ویژه به همراه چیدمان فضای داخلی هر واحد ( مبلمان , عناصر صوتی , تصویری و … ) انتخاب و طراحی شده است.

نگاهی اجمالی به ساختمان مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش توسط طراحان حرفه ای و مجرب به منظور آسایش و راحتی و ایجاد فضای مسجم و رویایی بنا شده است. این مکان در پنج طبقه طراحی شده و از دو طبقه تجاری، دو طبقه اداری و در طبقه ی آخر آن دو رستوران تشکیل می باشد.

مرکز خرید ارزان دیپلمات کیش در ساحل شرقی جزیره زیبای کیش قرار دارد. این مرکز خرید بزرگ که بیش از 7000 متر مربع وسعت دارد و طیف گسترده و متنوعی از کالا و اجناس زیبا و با کیفتی را در این مکان می توان یافت.

مرکز خرید دیپلمات کیش دارای 120غرفه است که شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و…. بوده به گونه ای که گردشگران تور کیش، با رفتن به این بازار می توانند آنچه را که مدنظر دارند تهیه کنند.

امکانات خوب مرکز خرید دیپلمات کیش

مرکز خرید بزرگ دیپلمات کیش برای آسایش و رفاه مشتریانش امکاناتی همچون نمازخانه، پارکینگ، واحد اطلاعات و…. را در مجموعه ی خود قرار داده است. بازار دیپلمات به دلیل فاصله ی نزدیک به برخی از هتل های جزیره باعث شده تا مراجعه کنندگان زیادی داشته باشد.

مجتمع تجاری دیپلمات کیش با داشتن کافی شاپ شیک و دنج این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا با استفاده از نوشیدنی های سرد و گرم خستگی خود را از تن خارج کنند. بگونه ای که افراد از خرید کردن در این مرکز خرید لذت ببرند. آدرس این مرکز خرید واقع در خیابان رودکی می باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :