هایپرمارکت کیش یکی از بهترین مراکز خرید در جزیره زیبای کیش می باشد، که ساختمان آن در زمینی به مساحت 8000 متر مربع ساخته شده و مساحت بنای بازار حدودا 3500 متر مربع است. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه های متعدد لباس، لوازم برقی و… دارای غرفه هایی برای تهیه مایحتاج روزانه نیز می باشد.

خرید خوب و مناسب در هایپرمارکت کیش

هایپرمارکت کیش مکانی متفاوت برای تمامی خرید های گردشگران و کیشوندان شهر کیش می باشد چراکه بسیاری از گردشگرهایی که به کیش سفر می کنند علاقمند به گشت و گذار در بازارها هستند. این افراد برای اینکه یک خرید خوب و مناسبی داشته باشند بهتر است اطلاعاتی را در مورد این بازار بدست بیاورند.

هایپرمارکت کیش دارای وسعت زیادی است که این خود یکی از مزیت های این مرکز خرید به شمار می رود. از دیگر مزایای این مکان وجود کافه و رستوران شیک در این مجموعه باعث شده تا افراد برای وعده ی غذایی خود دغدغه ای نداشته باشند.

هایپر مارکت کیش عرضه ی اقلام متعدد همچون کیف و کفش، پوشاک، لوازم خانگی، مواد معدنی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پروتئین و…را به عهده دارد. که همین امر سبب شده تا افراد با رفتن به این هایپر کیش آنچه را که مد نظر دارند به راحتی انتخاب کنند.

موقعیت مکانی و دسترسی راحت به هایپرمارکت کیش

هایپرمارکت کیش دسترسی خیلی راحت به جاذبه های تفریحی و گردشگری را نیز دارا می باشد و در خیابان فردوسی جزیره قرار گرفته است. گردشگران برای مراجعه به این مکان دچار هیچ مشکلی نخواهند شد. راحتی مسیر این مرکز خرید باعث شده تا افراد زیادی را به خود جذب کند.

هایپرمارکت در کیش ساعات کاری ویژه ای را برای غرفه داران خود مشخص نموده است. این ساعت کاری ازساعت 9 صبح الی 1 بامداد می باشد. اجاره کنندگان مغازه های این مجتمع تجاری فقط باید طبق این ساعات مشتری بپزیرند.

بیشتر بخوانید :
منابع :