مرکز خرید سارینا دو کیش یکی از مراکز خرید معروف در جزیره کیش می باشد که گردشگران زیادی را هر ساله به سمت خود جذب می کند. می توان گفت اکثر گردشگرانی که به جزیره مرجانی کیش سفر می کنند پس از تفریح، خرید را در اولویت سفر خود قرار داده اند. این مرکز خرید با معماری ایرانی و کلاسیک در نمای خود هر فردی را برای گشت ر آن ترغیب می کند. 

مرکز خرید سارینا دو کیش از جمله مجموعه تجاری های محسوب می شود که کابران به طور روز افزون نام آن را در سرچ گوگل جستجو خواهند کرد. از این رو ما در این مقاله به توضیحی جامع درباره تمامی امکانات و بخش های این مرکز خرید پرداخته ایم. اگر شما نیز به گشت و گذار در مراکز خرید کیش از همچنین سارینا 2 علاقه مند هستید، این مطلب را تا انتخا دنبال کنید.

مراکز خرید کیش را بشناسید

 معرفی مرکز خرید سارینا 2 کیش

مرکز خرید سارینا دو کیش همانطور که از نامش پیداست شعبه 2 بازار سارینا در این جزیره به شمار می رود. می توان گفت تنوع در اجناس و فروشگاه های این مرکز خرید به قدری زیاد است که هر فردی می تواند تنها با مراجعه به این مجموعه، تمامی نیاز های خرید خود را بر طرف سازد.

مرکز خرید سارینا 2 کیش از مدرن ترین و نوساز ترین بازار های تجاری در جزیره زیبای کیش می باشد. قطعا اگر به این جزیره سفر کرده باشید در میان نام بازار های برتر، سارینا 1 و مرکز خرید سارینا دو کیش را نیز شنیده اید. مجموعه مرکز خرید سارینا دو کیش علاوه بر جنبه تجاری خود، تفریحات سرگرم کننده ای را نیز ایجاد کرده است. در ادامه به معرفی غرفه ها و یا تفریحات این بازار تجاری خواهیم پرداخت.

چه اجناسی در مغازه های مرکز خرید سارینا کیش ارائه می شود؟

در هر کدام از طبقات مرکز خرید سارینا 2 کیش اجناس مختلفی عرضه می شود. به طور مثال گردشگران می توانند در طبقه همکف این مجموعه غرفه ها و مغازه هایی از قبیل فروش جواهرات را مشاهده کنند. اگر قصد خرید پوشاکی مانند کیف، کفش، لباس مردانه و زنانه، شال، روسری و .... را دارید می توانید به طبقه اول در مرکز خرید سارینا دو کیش مراجعه کنید. 

معرفی مرکز خرید سارینا 1 کیش

در طبقه دوم مرکز خرید سارینا 2 در کیش لوازم خانگی و انواع تجهیزات صوتی و تصویری با برند های مختلف ارائه می شود. لوازم ورزشی، پوشاک بچه گانه و لوازم التحریر را نیز می توانید از طبقه سوم این مجموعه تجاری خریداری کنید. تمامی اجناس ارائه شده در مرکز خرید سارینا 2 با برند های معروف و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می گیرد. به همین دلیل است که این مرکز خرید همیشه استقبال و رونق خود را حفظ کرده و از محبوبیت آن کاسته نمی شود.

بخش های مختلف در مرکز خرید سارینا 2 کیش

در مرکز خرید فوق العاده سارینا 2 کیش همانطور که گفته شد علاوه بر غرفه های فروش، بخش های دیگری نیز ایجاد شده است. رستوران های مدرن، کافی شاپ، فود کورت، شهربازی سرپوشیده، سالن بیلیارد، مینی بولینگ، بولینگ بزرگسالان، سالن ماساژ و سالن سینما 4 بعدی از جمله بخش هایی می باشند که می توانند یک روز عالی را برای گردشگران ازین در این مرکز خرید رقم زنند. 

رستوران های مرکز خرید سارینا 2 کیش، انواع غذاهای لذیذ با کیفیت

گردشگرانی که مرکز خرید بی نظیر سارینا دو کیش را به عنوان مقصدی برای گذراندن اوقت خود انتخاب کرده اند، می توانند پس از یک گشت و گذار دلنشین به صرف غذا در رستوران های این مجموعه تجاری بپردازند. منویی متنوع با بهترین غذاهای ایرانی و فرتنگی بدون شک روز فوق العاده شما را در این مرکز خرید کامل خواهد کرد.

آشنایی با مرکز خرید رویال مال در کیش

در منوی رستوران مرکز خرید سارینا 2 کیش، تمامی غذاها با بهترین کیفیت و مواد اولیه تازه سرو می شود. فضای زیبای رستوران به همران کارکنان خوش برخورد بدون شک رضایت شما عزیزان را جلب خواهد کرد. برای استفاده رستوران های مجموعه سارینا 2، می بایستی به طبقه سوم این مجموعه مراجعه کنید.

از بهترین ویژگی های مرکز خرید نمونه سارینا 2 کیش که باید به آن توجه داشته باشیم، وجود بزرگترین و زیباترین فود کورت خاورمیانه در فضای آن می باشد. شما می توانید در فضای منحصر به فرد این فودکورت، لذیذ ترین و خوشمزه ترین فست فود و غذاهای متنوع را صرف کنید. 

چه تفریحاتی در مرکز خرید سارینا 2 کیش ایجاد شده است؟

در بالای این مقاله چند نمونه از تفریحات موجود در مرکز خرید سارینا 2 کیش را بیان کردیم. شهربازی سرپوشیده با وسایل بازی ایمن و مهیج می تواند شما را برای ساعت ها سرگرم کند. شما می توانید با مراجعه به این شهربازی دوست داشتنی، ساعاتی شادی و نشاط را به کودکان خود هدیه دهید. 

سالن بیلیارد و بولینگ در مرکز خرید سارینا 2 کیش از دیگر تفریحاتی است که بزرگسالان نیز می توانند ساعاتی از اوقات خود را در آن سپری کنند. این سالن با تجهیزات پیشرفته و وسایل استاندارد، بهترین انتخاب برای علاقه مندان به این نوع بازی های سرگرم کننده می باشد.

مطالبی درباره مرکز خرید دامون کیش

ناگفته نماند که مرکز خرید سارینا 2 امکانات پیشرفته ای را برای راحتی گردشگران نیز دارا می باشد. آسانسور، پله برقی، پارکینگ با گنجایش بالا و .... از امکانات این مجموعه به شمار می رود. همچنین پیشنهاد می کنم تراس مجموعه سارینا 2 کیش را با منظره ای فوق العاده از دست ندهید.

بیشتر بخوانید :
منابع :