بازار بين المللي پرديس دو کیش در نوار ساحلي ضلع شرقــــي جزيره كيش قرار دارد. اين بازار كه نوع معماري و طراحی آن بسیار خاص و لوکس می باشد و در یکی از مناطق بی نظیر جزیره کیش ساخته شده است. همچنین اینکه این مرکز خرید، سال 1378 در چهار طبقه احداث گرديده  تا بزرگی و شکوه خود را ثابت کند.

بازار بین المللی پردیس دو کیش موقعيت مکانی استثنايي در جزیره دیدنی کیش دارد و محيط زيباي داخل بازار موجب حضور اكثر نمايندگي هاي معتبــــــــــر خارجي (لوازم خانگي، كفش و پوشاك، عطريات و لوازم آرايشي و بهداشتي و … ) شده و مورد توجه كليه مسافران ورودي به كيش براي خريد و يا بازديد قرار مي گيرد .

امکانات بازار بین المللی پردیس 2

بازار بین المللی پردیس دو کیش ساختمانی منحصر به فردی دارد و دارای سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و يك رستوران با ارائه انواع غذاهاي سرد و گرم می باشد. رستوران این مجتمع تجاری انواع غذاهی لذیذ ایرانی، جنوبی و فست فودی را طبخ کرده و برای مشتری های خود سو می کند. علاوه برآن محیط گرم و صمیمی را نیز شامل می شود.

بازار بین المللی پردیس دو کیش با ايجاد فضاهاي سبز مناسب كه با انواع گياهان طبيعي پوشش داده شده ، مورد توجه گردشگران قرار گرفته و به معروفیت خود افزوده است. این مکان با وجود نخل هاي زيبا و برافراشته محيطي دلنشين و جذابی تشکیل نموده تا مسافران ضمن خريد اجناس و كالاهاي متنوع،احساس يكنواختي و خستگي نداشته باشند.

در بازار بین المللی پردیس دو کیش هرشب براي ايجاد محيطي شادی بخش ، پخش موزيك زنده و مراسم قرعه كشي را با اهداء جوايز نفيس و ارزنده اجرا مي نمايد ، همین امر باعث شده تا از میزان رضایت مندی بالایی برخوردار باشد و گردشگران زیادی برای خرید کردن به این مکان مراجعه کنند.

بازار پردیس دو کیش به دلیل عرضه ی اقلام با کیفیت سبب شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. همچنین تزئینات شیک این بازار ، حتی به فضای بیرونی بازار هم کشیده می شود و آب نما و رقص نورهای فراوان جلوه ای خاص به بازار پردیس دو کیش می بخشند. سیستم‌های خنک کننده قوی، ۷ آسانسور معمولی و ۲آسانسور شیشه ای، ۸ پله برقی، وسایل حمل بار و… از امکاناتی هستند که این بازار در اختیار مهمان هایش می گذارد.

موقعیت مکانی عالی بازار پردیس دو

بازار پردیس دو کیش در موقعیت مکانی فوق العاده ای نیز قرار گرفته و  واقع در مرکز جزیره و میدان پردیس می باشد. موقعیت این بازار از مزیت های خوب دیگر آن است که اسباب راحتی و آرامش اکثر گردشگران را فراهم نموده، چراکه در نزدیکی این مکان بسیاری از هتل های جزیره کیش وجود دارند.

بیشتر بخوانید :
منابع :