بازار پدیده کیش  یکی از محبوب ترین مراکز خرید در جزیره کیش می باشد. این مجنمع تجاری در زمینی به مساحت 11000 متر مربع ساخته شده و مدت بسیار کمی هم صرف ساخته شدن آن شد. طول  مدت ساخت این بنا تنها 110 روز بوده است. افرادی که تمایل به آشنایی بیشتر از مرکزخرید پدیده جزیره مرجانی کیش دارند، می توانند سایت کیشلندیار را بررسی کنند.

تنوع در بخش های بازار پدیده کیش

بازار پدیده کیش از بخش های متنوع با کاربرد های متفاوتی تشکیل شده که به اختصار عبارتند از: 1- هتل پنج ستاره 5- مجتمع آپارتمان های مسکونی 2- مجتمع بزرگ فرهنگی 6- مرکز بزرگ خرید 3- پارک آبی 7- باغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه 4- مجتمع اداری 8- شهربازی سرپوشیده. همچنین این مجتمع تجاری دارای رستوران و کافی شاپ نیز می باشد.

بازار پدیده کیش رستورانی در خود جای داده تا متنوع ترین غذاهارا در زمینه غذاهای ایرانی، جنوبی و فست فودی را با بالاترین کیفیت طبخ کند و در اختیار مشتری های خود قرار دهد. همچنین وجود کافی شاپ جهت سرو نوشیدنی های گرم ، سرد، کیک های تازه، دسر های خوش مزه، سبب شده تا افراد بعد خرید دغدغه ای برای صرف غذا و نوشیدنی های خنک نداشته باشند.

بازار پدیده کیش اقلامی همچون پوشاک، سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد دارویی و غذایی و… را در غرفه های خود عرضه می کند. این مرکز خرید با داشتن مکانی برای بولینگ، سالن سینما، گلف و… باعث شده تا مراجعه کنندگان با رفتن به این مرکز خرید حس و حال خوبی داشته باشند.

در بازار پدیده کیش، گلدان های زیبایی را در سالن های این مرکز خرید قرار دادند تا زیبایی این فروشگاه بزرگ را دو چندان کند. همچنین صندلی هایی با رنگ ترکیبی قرمز و سفید در برخی از قسمت های این بازار قرار دارد که به هنگام خستگی می توان روی آن نشست و رفع خستگی کرد. ارائه ی تنوع اقلام در این فروشگاه سبب شده تا برخی از افراد برای تهیه ی وسایل جهیزیه به آن نیز مراجعه کنند.

موقعیت مکانی بازار پدیده کیش

مجتمع تجاری پدیده کیش موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و دارای سرویس رفت و برگشت می باشد. این مرکز خرید واقع در  ابتدای جاده جهان کیش است. شرایط ویژه ای که بازار پدیده در آن قرار گرفته گردشگران زیادی را برای خرید و بازدید به خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید :
منابع :