بازار پارس خلیج کیش بلافاصله بعد از اعلام جزیره کیش به عنوان یک منطقه آزاد احداث شد. بافت این قسمت از جزیره با بافت قسمت توریستی متفاوت است و نزدیکترین قسمت های دیدنی به این بازار سواحل پارک و اسکله میرمهنا و بازار عربهای جزیره کیش می باشد.

تنوع اجناس قابل فروش در بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش بیش از ۱۵۰ غرفه دارد و در آن اجناسی مثل: پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و ... ارائه می کند و همچنین خدماتی همچون مشاور املاک و خدمات مسافرتی را نیز عرضه می کند.

بازار پارس خلیج کیش، تنوع و کیفیت بالایی را در همه ی اجناس خود لحاظ کرده و تمامی کالاها را با قیمت های مناسب به فروش می رساند. در این بازار، وجود یک مرکز تلفن از راه دور سبب شده که با وجود دوری بازار پارس خلیج از قسمت سیاحتی جزیره، مورد استقبال مسافران کیش قرار گیرد.

بازار پارس خلیج کیش دارای دو رستوران و دو کافه  بزرگ می باشد. این مرکز خرید به دلیل ارائه ی اقلام برند و مارک باعث شده تا علاقمندان زیادی را به سمت خود بکشاند. خصوصا اینکه انواع غذاهای خوش طعم و باکیفیتی در رستوران های آن برای افرادی که به این مکان آمده اند سرو می شود. کافی شاپ های مجتمع تجاری پارس خلیج در عرضه بهترین نوشیدنی های گرم، سرد و کیک های تازه نیز میکوشد.

در مرکز خرید پارس خلیج کیش افرادی که تمایل به خرید با هزینه ی مناسب را دارند می توانند به تهیه ی خرید سوغاتی یا اقلام مورد نیاز بپردازند و پس از مشاهده قیمت ها و کیفیت اجناس به انتخاب خود مطمئن تر شوند. این مرکز خرید به دلیل تنوع اقلام باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. 

موقعیت مکانی خوب بازار پارس خلیج کیش

آدرس و موقعیت مکانی مرکز خرید پارس خلیج واقع در هرمزگان_جزیره کیش_شهرک صفین می باشد. شرایط خرید کردن در کنار خانواده ودوستان در این مکان بسیار عالی می باشد و قطعا با میزان رضایت مندی بالای هر خریدار، انتخابی دوم در سفرهای بعدی خواهد بود.

بیشتر بخوانید :
منابع :