مرکز خرید سارینا 1 کیش یکی از بزرگ ترین و شیک ترین مراکز خرید در جزیره کیش است. این مجتمع تجاری در نزدیکی و مجاورت برخی از دیگر بازار ها مثل: ( مرکز تجاری کیش و پردیس 1 و 2 )، هتل ها همانند: (ارم و داریوش)، رستوران ها و چشم انداز رو به دریا می باشد که این یکی از محاسن بزرگ این مجـــتمع به شــمار می آید.

درباره مرکز خرید سارینا 1

مرکز خرید سارینا 1 کیش دارای ده طبقه و پارکینگ این مجموعه در طبقه ی زیر آن قرار دارد. طبقه ی هفتم آن نمایشگاه که برای افراد علاقمند به هنر بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود. دیگر طبقات این مرکز خرید ادارای و تجاری هستند. وجود تعداد بالای مغازه ها این امکان را به افراد داده تا بتوانند متناسب باسلیقه دست به انتخاب بزنند.

مرکز خرید سارینا 1 کیش به دلیل نمای بسیار زیبا و نورپردازی فوق العاده ای که دارد باعث شده تا افراد وسوسه شوند تا به داخل آن بروند. وجود برندهای روز بین المللی در این مرکز خرید این امکان را برای افراد به وجود آورده تا بتوانند به راحتی آنچه را مدنظر دارند انتخاب کنند.

در مرکز خرید سارینا 1 کیش خریداران زیادی رفت و شد دارند همین امر سبب شده تا این مرکز خرید به دو شعبه تبدیل شود. شعبه دیگر آن مرکز خرید سارینا 2 می باشد. این مجتمع تجاری در هشت طبقه است. سه طبقه ی زیرین آن به پارکینگ اختصاص پیدا کرده تا مراجعه کنندگان دغدغه ای برای پارک خودرو نداشته باشند.

مرکز خرید جذاب سارینا 1 کیش فروش اقلامی مثل متنوع ترین لباس ها، لوازم خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی، کیف و کفش، ادکلن های برند، ساعت و ...را به عهده دارد و در مجتمع تجاری سارینا 2  انواع البسه مارک و روز، طلا و جواهرات  و ...وجود دارد.

مرکز خرید لاکچری سارینا 1 کیش به دلیل فروش اقلام با کیفیت و متنوع سبب شده تا علاقمندان زیادی داشته باشد. همواره برخی از گردشگران تنها به قصد خرید از این مرکز تجاری به جزیره کش سفر می کنند. بازار سارینا 1 با معماری و طراحی بهترین مهندسین ایرانی بنا شده است.

دسترسی آسان به مرکز خرید سارینا 1 

این بازار در اراضی شرقی جزیره زیبای کیش، بلوار خیام، روبروی هتل ارم واقع شده است. موقعیت مکانی که این مکان در آن قرار گرفته بسیار عالی بوده و گردشگران مسیری راحت و نزدیک به محل اقامتشان را طی می کنند تا به بازار سارینا 1 برسند.

بیشتر بخوانید :
منابع :