بازار بهکیش یکی از محبوب ترین ها در نزد افراد می باشد. دلیل این محبوبیت وجود اقلام ضروری و خوبی است که در این مکان به فروش می رسد. این بازار با زیربنایی حدود 2400 مترمربع در زمینی با مساحت 4500مترمربع همراه با 40 غرفه تجاری در جزیره کیش احداث شده است. 

بازار بهکیش و فروش لوازم برند

بازار بهکیش تقریبا چهل غرفه فعال دارد که اکثرا انواع مختلفی از کالاها و مایحتاج گردشگران را مانند لوازم خانگی، مواد مصرفی را میفروشند. در این مجتمع تجاری می توان چندی از تولید کنندگان خارجی و نمایندگی های فروش معتبر برند های مختلف را پیدا کرد.

بازار بهکیش در گذشته محل فروش ماشین آلات، محصولات صنعتی، ساختمانی و لوازم خانگی بود و هم اکنون این مجموعه چند شرکت کامپیوتری و خدماتی ویژه، انواع کالا و خدمات را برای گردشگران ارائه می‌دهد، این بازار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان اولین مرکز خرید کیش به بهره برداری رسید.

خریدی مناسب در بازار بهکیش

بازار وسیع بهکیش از مرکز خرید هایی است که بسیار ارزان فروش می باشد. غرفه های بازار بهکیش با داشتن محصولات معتبر و مارک سبب شده تا اعتماد افراد را به خود جلب کند. این مکان به علت داشتن غرفه های متعدد برای تهیه ی اقلام مورد نیاز و لازم با قیمت مناسب تر به نسبت دیگر مراکز خرید کیش سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد.

در بازار بهکیش کسانی می خواهند لواز خانگی و کامپوتری را با خیال راحت و با هزینه ی پایین خریداری کنند بهتر است از بین مجتمع های تجاری مختلف در سطح جزیره بازار بهکیش را انتخاب کنند بگونه ای که از خرید خود رضایت داشته باشند.

بازار مدرن بهکیش برای کسانی که به قصد خرید لوازم خانگی به کیش سفر می کنند بسیار مناسب است. این فراد حتما باید سری به این مجنمع بزنند، چراکه قطعا خریدی متفاوت را تجربه خواهند کرد. مرکز خرید بهکیش واقع در  خیابن سنائی روبروی بانک ملت می باشد.

بیشتر بخوانید :
منابع :