مرکز خرید رویامال کیش یکی از جدیدترین بازار های جزیره کیش به شمار می رود. این مرکز خرید در سال 1394 آغاز به فعالیت کرده و اجناس با کیفیتی را برای فروش تدارک دیده است. ساختمان این مجتمع دو طبقه بوده و بیشتر از 90 غرفه در آن فعال هستند. زیر بنای پاساژ رویامال بیش از 24 هزار متر مربع است.

مرکز خرید رویامال کیش و موقعیت مکانی خاص آن

مرکز خرید رویامال کیش موقعیت مکانی خوبی داشته که گردشگران برای رفتن به آن دچار مشکل نخواهند شد و به راحتی بازار رویامال را پیدا می کنند. گردشگران برای خرید از این مجتمع تجاری باید به خیابان رودکی، جنب هتل 5 ستاره پارمیس مراجعه نمایند.

مراکز خرید کیش را بشناسید

در مرکزخرید رویامال کیش انواع برند های معروف همانند، ماوی دلونگی، سامسونگ، ال جی، گریماس، بنتون، اپل، تامی هایلفیگر، اسپریت، کنوود، پاندا، کت و ... با بهترین قیمت ها وجود دارد. کلیه اجناسی که در این مکان به فروش می رسد قیمت های خوبی داشته و بسیار متنوع هستند.

در مجتمع تجاری لوکس رویامال جزیره مرجانی کیش انواع پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر، ادکلن، اسپری، خوراکی، کالای خواب، ساعت، زیورآلات  و ... با کیفیتی عالی به فروش می رسد.

امکانات مرکز خرید رویامال کیش

امکانات پاساژ رویا مال کیش برای رفاه بیشتر بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. از این امکانات می توان به، آسانسورهای نفربر و باربر، پله‌ برقی، پله برقی ویژه ناتوانان، کافی شاپ و فست فود، رستوران اشاره نمود. همچنین نیمکت هایی برای استراحت گردشگران نیز در داخل پاساز وجود دارد.

مرکز خرید پدیده کیش را بخوانید

بازار رویامال از نمای داخلی شیک و منحصر به فردی تشکیل شده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. ستون های قطوری که در پاساژ وجود دارد به زیبایی آن افزوده است. رستوران مرکز خرید رویامال در پشت بام پاساژ قرار داشته که از ظاهر زیبایی برخوردار می باشد.

رستوران و کافی شاپ مجتمع تجاری رویامال جزیره کیش

در رستوران مرکز خرید رویامال غذاهای با کیفیت وخوشمزه طبخ شده و با نهایت احترام برای گردشگران سرو می گردد. در هنگام غذا خوردن می توان از مناظر کیش و آسمان صاف جزیره لذت برد. تزئین فوق العاده وسایل درون رستوران نمایی جذاب تری را از رستوران به نمایش گذاشته است.

کافی شاپ مجتمع تجاری رویامال جزیره کیش مکانی دنج، بعد از یک خرید حسابی بوده که متنوع ترین آبمیوه ها، نوشیدنی های گرم، کیک های تازه، بستنی و ... را ارائه می دهد. موسیقی لایت همواره در این مجموعه پخش شده و اینگونه افراد از آرامش بیشتری برخوردار می شوند.

معرفی مرکز خرید سارینا 1 کیش

ساعات کاری پاساژ رویامال کیش در ساعات 9:00 صبح الی 13:30 ظهر و 17:00 الی 23:00 می باشد. گردشگران توجه داشته باشند، طبق همین ساعات به این مکان جهت خرید مراجعه کنند، چرا که در غیر این ساعت ها مرکز خرید رویال از ارائه خدمات معذور خواهد بود.

افرادی که علاقمند به این مرکز خرید هستند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کیشلندیار مراجعه کنند. همچنین کلیه بازار های جزیره کیش در این سایت قابل مشاهده می باشد. رزرو تور کیش و هتل کیش نیز در سایت کیشلندیار با چند کلیک ساده قابل انجام است.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :