بازار مروارید کیش با الهام از بناهای دوره‌ی هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران به دست هنرمندان ایرانی ساخته شده است. این بازاردارای ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه می باشد که هرکدام بانام‌های ایرانی همچون: آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، بیستون، ایران و آریا نام گذاری گردیده است.

سبک طراحی ها و اقلام قابل فروش در بازار مروارید کیش

بازار لوکس مروارید جزیره کیش، تالار بزرگ و بی نهایت لاکچری درمرکز خود دارد که با هنرهای گچ‌بری، سنگ‌کاری، مس کاری و یک آب‌نمای زیبا تزیین گردیده و بازارچه های نام برده شده را به هم پیوند می‌دهد. این بازار جذاب دارای ۲۰۸ غرفه فعال است که این غرفه ها درزمینه پوشاک، کیف وکفش، عینک، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل‌های غذایی و دارویی، خرازی و … فعالیت می کنند.

بازار ارزان فروش مروارید کیش هر شب اجرای زنده موسیقی و قرعه کشی بین خریداران آن روز از بازار را برگزار می‌ کند. همچنین این بازار دارای یک رستوران و یک کافی شاپ و کافینت نیز می باشد. افراد با خرید کردن در بازار مروارید با وجود رستوران شیک و مرتبی که دارد، دیگر دغدغه ای برای صرف غذا ندارند.

طعم خوب غذا در اوج خستگی 

بازار مروارید در کیش با رستوران همه چی تمامی که در خود جای داده سبب شده تا افرادی که به این بازار رجوع می کنند بهترین شرایط را داشته باشند. در رستوران بازار مروارید انواع غذاهای ایرانی، جنوبی و فست فودی طبخ می شود، گردشگران می توانند بعد از یک خرید خسته کننده به این مکان مراجعه کرده و اوقاتی را به استراحت و رفع گرسنگیشان بگذرانند.

بازار مروارید کیش  بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. همین امر سبب شده تا نزد کیشوندان و گردشگرانی که به جزیره کیش می آیند از محبوبیت خاصی برخوردار باشد.عرضه ی اقلام متنوع در این مجتمع تجاری باعث شده تا هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد.

افرادی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره بازار مروارید کیش دارند، می توانند به سایت کیش لندیار مراجعه کنند و قسمت محتوای مطلب را به طور دقیق خوانده و از موقعیت مکانی، مطالب بیشتر و عکس های این بازار بیشتر آگاه شوند. اینگونه قبل از ورود به جزیره کیش می دانند که برای خرید کردن بیشتر به کدام مجتمع تجاری رجوع کنند.

بیشتر بخوانید :
منابع :