بازار مریم کیش فضای دلنشینی دارد، چراکه این بازار با معماری متفاوت، نورپردازی ها، گل کاری ها و قیمت نسبتاً ارزان کالاها، آن را به یکی از بازارهای مورد توجه گردشگران تور کیش تبدیل کرده است. بازار مریم در سال 1369 احداث شد و دارای ۵۲ غرفه فعال در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، خدمات مسافرتی و … می باشد.

بازار مریم کیش نیز در زمینی به مساحت 5700 متر مربع بنا شده  و محیطی متفاوتی را برای خرید به وجود آورده است و همانند سایر بازارهای جزیره کیش هرشب برنامه شاد و مفرح به همراه قرعه کشی از بین خریداران این بازار دارد. این بازار دارای یک کافی شاپ نیز می باشد و همچنین به دلیل معماری سنتی و خاصی که دارد سبب شده تا علاقمندان خاص خود را داشته باشد. 

ارزانی کالاهای بازار مریم کیش و کافی شاپ دنج آن

بازار بزرگ مریم کیش عرضه ی تمامی کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب را دارد. همین امرسبب شده است تا افراد زیادی تمایل به خرید از این بازار داشته باشند. این مرکز خرید با داشتن محوطه ای سرسبز و کافی شاپ دنج ( سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، خوراکی های لذیذ و… ) باعث شده تا مراجعه کنندگان بازار مریم حین خرید کردن احساس خستگی نکنند.

بازار زیبای مریم در کیش، با برگزاری قرعه کشی باعث شده تا مشتریان رغبت بیشتری برای خرید کردن داشته باشند، همچنین تنوع کالا در این مجتمع تجاری سبب شده تا افراد اقلام مورد نیاز خود را به راحتی و با هزینه ی مناسب تهیه کنند. سالانه گردشگران و توریستان زیادی از این مکان مایحتاج خود و سوغاتی تهیه می کنند و بعد از یک خرید حسابی به کافی شاپ این مرکز خرید رفته و ساعاتی را در کنار خوانوادشان به خوردن آبمیوه و ... مشغول می شوند.

موقعیت مکانی راحت بازار بزرگ مریم در کیش

بازار وسیع مریم کیش موقعیت مکانی فوق العاده ای را شامل می شود. آدرس این مرکز خرید واقع در خیابان سنائی جزیره کیش است. گردشگران برای رفتن به بازار مریم و پیدا کردن آن دچار مشکل نخواهند شد چا که از دسترسی خوبی برخوردار است. افرادی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره بازار مریم کیش را دارند می توانند به سایت کیش لندیار مراجعه نموده و مقاله مربوطه را مطالعه کنند.

 

بیشتر بخوانید :
منابع :