ماساژ در کیش، پیشنهادی عالی برای آن دسته از گردشگرانی است که می خواهند خستگی طول سفر به جزیره کیش را از بدن خود بیرون برند و آرامش را پس از انجام تفریحات هیجان انگیز در این جزیره احساس کنند. در واقع ماساژ نیاز فردی هر شخصی است که خون را در بدن جریان می دهد و باعث حس نشاط و سرزندگی در افراد خواهد شد.

آشنایی با مراکز تفریحی و گردشگری در کیش با یک کلیک

ماساژ در کیش در نقاط مختلف از این جزیره و سالن های اختصاصی و یا عمومی انجام می گیرد، از این رو رزرو یک ماساژ با کیفیت بالا، کار چندان سختی نیست. اما با این وجود ممکن است برخی از گردشگران نگران قیمت و هزینه های پرداختی برای تجربه ماساژ باشند که در این صورت کیشلندیار بهترین گزینه برای آن ها خواهد بود. در ادامه توضیحی درباره انجام ماساژ و رزرو بلیط این نوع از تفریحات کیش را بیان خواهیم کرد. با ما همراه شوید.

فواید ماساژ در کیش چیست؟

ماساژ در جزیره کیش به دلیل فواید بسیار زیاد این نوع خدمات به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. اگرچه افرادی که تا به حال حتی یکبار از خدمات ماساژ استفاده کرده اند، از فواید آن به طور مطلع هستند و در وجود خود احساس کرده اند؛ اما با این وجود ممکن است تا برخی از گردشگران تور کیش با این سوال مواجه شوند که چرا باید ماساژ را انجام داد و یا فواید آن چیست؟

در واقع ماساژ یک روش درمانی طبیعی است که از گذشته تا کنون رواج داشته و اغلب برای رفع خستگی انجام می شده است. با این وجود علاوه بر رفع خستگی افراد می توان به فواید دیگری مانند درمان کمر درد، دیسک گردن، پا درد، دست درد و درد های عضلانی اشاره نمود. البته توجه داشته باشید که ماساژ در درمان این نوع از درد ها زمانی تاثیر بالایی خواهد گذاشت که توسط شخصی حرفه ای و با تجربه انجام گیرد. 

کایاک سواری در کیش را بیشتر بشناسید

انواع ماساژ در کیش

همانطور که گفته شد، ماساژ کیش در مکان های مختلفی انجام می گیرد و در کنار این موضوع، انواع مختلفی نیز دارد. ماساژ ویژه کیش، مخصوص بانوان و آقایان مناسب برای هر فردی می باشد که به درخواست شخص انجام خواهد شد. به عنوان مثال ماساژ ویژه کیش شامل ماساژ لاغری، ماساژ سوئدی تایلندی، ریلکسیشن؛ حمام ترکی، خدمات ماساژ تمامی بدن با بهترین روغن های گیاهی و ... می شود. 

خدمات ماساژ کیش علاوه بر ماساژ ویژه، به صورت ماساژ ساحلی ویژه آقایان نیز قابل رزرو می باشد که در پلاژ آقایان کیش انجام می شود. ورودی این پلاژ رایگان است و آقایان محترم می توانند تنها با رزرو بلیط ماساژ پس از ورود به این مکان، از ماساژ ویژه استفاده نمایند. 

ماساژ هتل کوروش کیش

یکی از بهترین ماساژ های کیش، در هتل کوروش کیش انجام می شود که اکثر گردشگران خواستار ماساژ در این هتل می باشند. البته که در دیگر هتل های کیش مانند هتل ویدا کیش و هتل سارا کیش نیز ماساژ ویژه انجام می دهند که می توانند بهترین خدمات را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

اطلاعاتی کامل درباره استخر سرپوشیده کرانه در کیش

شرایط استفاده از ماساژ در کیش 

برای استفاده از ماساژ در کیش ابتدا می بایستی تا با پرداخت هزینه، بلیط ماساژ مورد نظر خود را مورد رزرو قرار دهید. توجه داشته باشید که هر بلیط مخصوص به یک نفر است و شامل قوانین چارتر می باشد. یعنی امکان کنسلی برای بلیط ماساژ کیش وجود ندارد و در صورت عدم تمایل به این امر، هیچگونه هزینه ای به شما بازگردانده نمی شود. 

در زمان مراجعه به محل مورد نظر برای انجام ماساژ معروف کیش، همراه داشتن بلیط الزامی است و شما می توانید تنها با ارائه کارت بلیط خود به راحتی از خدمات ماساژ برخوردار شوید. زمان انجام ماساژ بین 30 دقیقه تا 90 دقیقه است که بسته با نوع آن ماساژ به این مدت خواهد رسید. برای اطلاع از قیمت ماساژ در کیش و همچنین برخورداری از تخفیفات ویژه و ارزان ترین قیمت موجود، می توانید از سایت کیشلندیار کمک بگیرید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :