ماشین کوبنده کیش یکی از تفریحات جذاب جزیره کیش، مناسب برای تمامی سنین می باشد که با توجه به این موضوع، محبوبیت بالایی برای گردشگران دارد. البته این ماشین های کوبنده در اکثر شهربازی های روباز و یا سرپوشیده کشور دیده می شوند که قطعا گردشگران با آن ها آشنایی کامل دارند. 

کلیک کنید و مراکز تفریحی و گردشگری در کیش را بیشتر بشناسید

ماشین کوبنده کیش در مجموعه پارس سافاری کیش ایجاد شده که یکی از مجهز ترین و بهترین پیست های جزیره و حتی کشور به شمار می رود. با وجود آشنایی گردشگران با این تفریح، کیشلندیار تصمیم دارد تا اطلاعاتی دقیق تر درباره ماشین های کوبنده جزیره کیش را در اختیار شما قرار دهد که این مطالعه این مطالب بی شک اشتیاق شما برای استفاده از این تفریح را دو چندان می کند. بنابراین اگر قصد سفر با تور کیش را دارید، با ما تا انتهای مطلب همراه شوید. 

پیست های ماشین کوبنده کیش

پیست های ماشین سواری کوبنده به دو دسته تقسیم بندی می شوند که یکی از آن ها به صورت برق از سقف و دسته دیگر با برق از کف طراحی شده است. شما می توانید مطابق با نیاز و یا خواسته خود از این نوع تفریحات کیش، هر یک از این دسته ها را برای استفاده از ماشین کوبنده انتخاب نمایید. البته پیشنهاد می شود تا پیش از رزرو بلیط و انتخاب ماشین کوبنده و پیست مورد نظر، در ادامه این مطلب توضیحاتی درباره آن ها را مطالعه نمایید تا با اطمینان بیشتر، اقدام به رزرو نمایید.

پیست ماشین کوبنده کیش با برق از سقف

ممکن است در زمان مراجعه به پیست های ماشین کوبنده در کیش، آنتن هایی را متصل به ماشین ها مشاهده کنید. این نوع از ماشین های کوبنده که آنتن دارند مخصوص به پیست های برق از سقف می باشند که در واقع برق کشی پیست از طریف توری بر روی سقف انجام می گیرد. کف این نوع از پیست ها نیز پوشیده شده از ورق 5 میلی متر کلافه کشیده شده است و به جهت امنیت بیشتر شرکت کنندگان، تمامی برق کشی ها دور تا دور پیست قرار دارد. خودرو های موجود در این پیست 2 نفره هستند و با سرعت 18-12 کیلومتر در ساعت حرکت می کنند. 

آشنایی با تفریح زورب بال کیش

پیست های برق از کف ماشین کوبنده

ماشین های کوبنده کیش در پیست های برق از کف به صورت جوش و پرتابل به اجرا می رسد. این نوع از پیست ها معمولا در شهربازی های سرپوشیده ای ایجاد شده که در داخل مجتمع های تجاری قرار دارند و برای تحمل وزن سنگین ماشین ها و هرگونه فشار به طبقه زیرین؛ فنر هایی در زیر ماشین ها به کار برده می شود. البته در مجموعه سافاری کیش به دلیل فضای باز و عالی برای بازی ماشین کوبنده، نیاز به این فنر ها نیست و گردگشران می توانند با خیالی آسوده از آن ها استفاده نمایند.

رزرو بلیط ماشین کوبنده کیش

خودرو کوبنده کیش که در مجموعه پارس سافاری واقع گردیده که برای رزرو آن ابتدا می بایستی بلیط ورودی را تهیه نمایید و سپس اقدام به رزرو ماشین کوبنده کنید. این ماشین ها برای تمامی سنین مناسب می باشند و حنی کودکان به سن کم نیز می توانند به همراه بزرگتر ها سوار بر آن ها شوند. هیجان و شادی به قدری در این تفریح زیاد است که حتی افرادی که سوار بر آن ها نیستند را دور تا دور پیست برای مشاهده جذب می کنند. 

مطالبی درباره شتر سواری در کیش

قیمت بلیط ماشین بازی چندان زیاد نیست و به عنوان یک تفریح مقرون به صرفه به شمار می رود. از این رو پیشنهاد می کنم در زمان مراجعه به پارس سافاری کیش، یکبار امتحان و تجربه آن را از دست ندهید. ضمن اینکه برای اجتناب از صف طولانی خرید بلیط ماشین کوبنده، می توانید از سایت کیشلندیار به صورت آنلاین اقدام به خریداری نمایید. 

بیشتر بخوانید :
منابع :