هرم مویایی کیش تجربه ای ترسناک و البته هیجان انگیز در مجموعه پارس سافاری جزیره کیش می باشد که به تونل وحشت نیز معروفیت دارد. اغلب گردشگرانی که به دنبال اوج بالا رفتن آندرنالین خون خود هستند، تفریحات کیش به صورت ترسناک را مورد انتخاب قرار می دهند که هرم مومیایی یکی از این تفریحات به شمار می رود.

برای آشنایی با تمامی تفریحات و مراکز گردشگری کیش کلیک کنید

هرم مویایی کیش در مجموعه پارس سافاری قرار گرفته و برای بازدید از آن نیاز به خرید بلیط ورودی پارس سافاری را خواهید داشت. تونلی تنگ و تاریک که با پیج و خم های بسیاری در زیر هرم مویایی قرار گرفته است، بی شک هر فردی را وسوسه و کنجکاو برای بازدید خواهد کرد. اگر می خواهید در تور کیش تجربه ای تازه را کسب کنید، با کیشلندیار در ادامه این مطلب همراه شوید.  

ساختار هرم مویایی کیش 

هرم مومیایی در کیش در واقع با الگوی اهرام ثلاثه مصر و با سازه ای هرمی شکل طراحی و ساخته شده است. در نگاه اول زمانی که مقابل هرم مویایی کیش قرار می گیرد، مورد ترسناکی را مشاهده نمی کنید، اما همانطور که گفته شد در زیر آن تونلی تاریک و تنگ وجود دارد که با گذر این تونال، اوج هیجان و وحشت را احساس خواهید کرد. 

این تونل در زیر هرم مومیایی مصری کیش در واقع دارای مسیری 100 متری است که با پیچ خم های بسیاری، هیجان و ترس را در شما بیشتر و بیشتر می کند. جذاب ترین بخش بازدید و گذر از تونل هرم مومیایی کیش، تلفیقی از انسان و ربات در هرم می باشد که هیجان و جذابیت آن را دو چندان می کند.

آیتم های هرم مویایی کیش

بازدید از هرم مومیایی و تونل وحشت در زیر آن با آیتم های مختلف قابل انجام می باشد. این آیتم ها شامل آیتم ترسناک و یا فکری می شوند که هر کدام ممکن است جذابیت خاصی برای گردشگران داشته باشند. به عنوان مثال در آیتم های فکری میزان ظرفیت و توانمندی شرکن کنندگان ارزیابی می شود و در انتهای آن نیز جوایزی اهدا خواهد شد. 

ماشین کوبنده کیش را بیشتر بشناسید

افرادی که علاقه مند به ایجاد ترس و وحشت در خود هستند نیز می توانند در مراجعه به هرم مومیایی سافاری کیش، آیتم های ترسناک را مورد انتخاب قرار دهند. آیتم های ترسناک را می توانید با ذکر آیتم وی آی پی مورد رزرو قرار دهید که بی شک یکی از بهترین تجربیات در پارس سافاری کیش می باشد. 

هزینه بازدید از هرم مومیایی کیش به چه صورت است؟

هزینه بازدید از هرم مومیایی در جزیره از هزینه سافاری کیش جدا است؛ به گونه ای که شما برای مشاهده این تفریح می بایستی تا ابتدا بلیط ورودی سافاری را خریداری نمایید و سپس در صورت تمایل، خریئ بلیط بازدید از هرم مومیایی کیش را انجام دهید. کیشلندیار به عنوان یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده تفریحات کیش، با تخفیفات ویژه بلیط رزرو این تفریحات را در اختیار شما قرار می دهد و تاثیر مستقیمی در کاهش هزینه ها دارد.  

بیشتر بخوانید :
منابع :